Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Eilisestä selvitty. Meinasin eilen ehjin päin matkustaa Riihimäeltä Helsinkiin junalla. Onneksi tulin katumapäälle Hyvinkäällä ja jäin siinä pois. Hyvä ilta, kukaan ei ampunut katolta toisia.

Onko olemassa Kaljaa kotiin - palvelua?

Mmm...maistuupas jääkylmä olut hyvältä puolen vuoden alkoholittomuuden jälkeen :) Oluen lisäksi on viskiä, vodkaa ja mun personal veivorittia Smirnoff Icea.

Amatöörit ryyppää juhannuksena :D..eilen tuli toki illan mittaan tissuteltua vinkkupullo ja muutama olut, mut niitä nyt lasketa ku ei ees rapsakkaa tullu ja reenikin kulki aamulla. Mutta joo, koittakaahan pysytellä hengissä.

Näkö toimii toistaiseksi edelleen. Muijaa miellyyttäkseni tulin jo kotiin aikaa sitten. Vaikutus mieltymykseen 0%.

Paska reissu mut tulipahan tehtyä.

Ei näin! Alunperin piti juoda vaan muutama mut sit tulikin mentyä paikalliseen tanssi lavalle ja siellä tuli sit vähän enemmän ku muutama.... sit vittu toivottelin jokaselle vastaan tulevalle hyvät juhannukset ja leikkimielisesti painin broidin kaa eei näin

E: joltai random porukalt kyyti kotiin nyt on rahat vähis

E2: onneks nyt ei tuu juotua hetkeen...toivottavasti

Krapula huudettu

En minä mikään asiantuntija ole, mutta Tapatalkissa taitaa olla bugi, kun tämän postauspäivä on sen mukaan 1.1.1970

Meikällä suht selvä juhannus. Näki tuota irlantilaisten baarisekoilua, kun itse olin selvinpäin, ja taisin löytää uuden myötähäpeän maksimin.

Kotioluen, eli oman oluen teko on paras harrastus...:
-Saa tehtyä ite bissee
-Saa ite muutettuu sitä
-Saa ite valikoituu minkälaista sitä tekee
-tulee paljon halvemmaks mitä kaupasta saa... [amatööri tekee nogne ipaa 0,70 eurolla / litra, kaupas maksaa 18-20 e/litra sama tavara]..
...
Haitat:
-keskivartalon lihavuus
-voi huomata yht'äkkiä, et arkena huomaa "oho oon kännis, mites näin?"
-tulee pakonomainen tarve tutustua oluttyyppeihin..

Ei ole krapulaa vaikka tulikin eilen kiskottua vähän enemmän kuin piti. Näköjään kannatti joka annoksen jälkeen juoda lasi vettä :thumbs:

Jooh elikkäs... Hiukset lähti, lava olutta tyhjeni, tequila maistuu vieläkin suussa ja krapula on infernaalinen. Jos sitä tänään ottais rennosti Mentalistia kattellen ja vettä juoden. Huomenaamuna salille :)

Back
Ylös Bottom