Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Kesä on tullut, ja tapahtumia on alkanut tulla kunnolla. Tänään on merenrannalla jonkinlaiset neonvaahtopirskeet, jotka ovat täynnä kansainvälisiä vaihto-opiskelijoita, ja nämä bileet ovat aika monelle viimeiset pirskeet, joten saas nähdä mikä on meno, ja monellako lähtee lapasesta. Kai sitä jokusen kaljan voisi ottaa myös, kun kuulemma kalja on "erittäin opiskelijaystävällisesti hinnoiteltu".

Mukava vapina päällä risteilyn jäljiltä :) halituttaa helvetisti :D

Kuoharia, valkkaria, kaljaa, siideriä, konjakkia, viskiä, nygårdia, pandoraa, miami vice salsaa. Nyt särkee joka paikkaa mut hengis ollaaan.

Päivä nro. 5 starttaa. San Miguelia, välillä vaan väkeviä. 5 maksais vodkapullo tuossa lähimarketissa, nojjoo, kai se sopis tähän sunnuntaihin. Pehmee olo, aika sopiva. Suomessa turha yrittää tälläista, tulee kaikki aukioloajat vastaan. ok, mo

Olin juuri pääsemässä turvalliseen kotiini kunnes taksijonossa tämä nainen tuli salakavalasti hairahduttamaan minut tieltäni ehdottamalla jekkupaukkuja hänen luonaan, olin jo aivan lärvit tässä vaiheessa. Iski järkyttävän huono olo sitten sielä ja piti ruveta kehittämään sotasuunnitelmaa että pääsisin herrasmiesmäisesti pois sieltä.

Oksensin pitkin vessan seiniä (parhaani mukaan korjasin jälkeni), lähetin exälle ihan naurettavan tekstarin tyyliin että "tuu hakee mut vittuun täältä", sain lähdettyä pois kun vakuutin että maanantaina voidaan nähdä (tuskinpa) kun oon paremmassa hapessa. Sammuin taksiin, mutta onnellisesti heräsin kotona <3

Karaokessa raiskasin Kirkan - Hetki Lyö.

Olen pahoillani.

Äskeisistä puheen ollen, ekat Gin tonicit mitä join ei jotenkin iskenyt, nyttemmin ihan vähän ajan sisään faijapuolen tekemät ja tarjoamat on alkaneet maistua kerta kerran jälkeen paremmilta.

Parhaillaan nautin eri oluita ja seurailen F1-kisaa, tosin ajatus ja keskittyminen karkailee valvomisen, työasioiden, kitaransoitannan ja nappailun takia sinne sun tänne.. Viikonloppu meni 12h vuoroissa töissä, huomenna ma sit vielä yöhön eli tänään otetaan hieman ja koitetaan nukkua mahdollisimman pitkään.

Muija nukkunut jo monta tuntia... koirakin perkele meinaa jättää mut yksin dokailemaan..... pitäiskö huutaa naapuri saaren jätkille että tuleevat saunomaan vai meenkö itekkin parin tunnin päästä nukkumaan... siinä mietittävää..... kauhee tressi täällä järvenrannalla... :D

Perjantaina tuli otettua kuppia miesten kanssa. Oltiin kokoonpanolla minä, jätkäkaveri, kaveri ja näiden eräs kaveri, johon tutustumisen olisin kyllä voinut jättää välistä, vaikka kaikki kolme kovasti uhkailivat, että se tulee vielä monesti ottamaan alkomahoolia meidän kanssa.
Alkuillasta kaveri ja tämä uusi jätkä päättivät vähän sparrailla. Ehkä olisi ollut parempi painia kuin muksia toisiaan pystyssä, koska kaverini sai kunnolla nokkaansa ja verta olikin sitten tietysti joka puolella. Tämä uusi tuttavuus oli kanssa jatkuvasti meikäläisen kimpussa, yritti saada mua keittiöön koska oon nainen ja jätkäkaveri kuulemma mun tossun alla, vessaan kanssaan ja muuta vastaavaa, ja kun oltiin lähdössä baariin, se kävi meikäläisen takamukseenkin kiinni (oma jätkähän vaan nauroi vieressä :jahas:).
Minä ja jätkäkaveri oltiin matkalla hyvissä kuoseissa, kun taas kaveri huojui epämääräisesti puolelta toiselle ja tämä kolmas kaveri päätti monta kertaa matkalla kiskoa housunsa alas ja näyttää mulle kankkuaan. Baarissa sain olla kundikaverin kanssa suhtkoht rauhassa, kun tämä kaksikko lähti iskemään viiskymppisiä naisia, jotta olisivat saaneet ilmaisia juomia. Mua taas yksi 80v pappa tuli pyytämään kolmesti tanssimaan, mutten lämmennyt.

Baarissa ei jaksettu kovinkaan kauaa istuskella, joten lähdettiin eräälle kundikaverin kaverille, jossa oli porukkaa jonkin verran. Muutamiin poikaystävän kavereihin siellä tutustuin ja sain niiltä vähän hörppyjä viinaksista. Kaveri sammui sinne sohvalle, ja saatiin sitten jätkäkaverini eräältä kaverilta kyyti niille takaisin koko konkkaronkka juuri parahiksi, ennen kuin jätkäni ja tämä meikäläistä piinannut juippi ennättivät alkaa vertailla, kummalla on isompi vehje.
Kaveri saatiin raahattua poikakaverilleni nukkumaan, jonka jälkeen mentiin sitten kolmistaan pihalle grillaamaan, jossa tämä uusi jätkä alkoi olla jo sen sortin päissään, että ryhtyi meikäläistä kähmimään rintavarustuksista, jolloin kaappasin sen housuista kiinni ja tungin sinne puoliksi avatun karpalolonkeron. Kuulemma vähäsen kirveli, jolloin kundi ulvoi ja pomppi pitkin pihaa ja kiskoi sitten vaatteitaan veks. Jätkäkaverini lainasi sille bokserit, mutta eiväthän ne pysyneet sen jaloissa lainkaan, kun sen piti kokoajan esitellä joka suuntaan sitä hilavitkutintaan, kun oli kuulemma sheivannut niin hyvin. En alentunut katsomaan, ja tässä vaiheessa jätkänikin jo sanoi, ettei kumpaakaan taida kiinnostaa tyypin vehkeet :face:

Tämän jälkeen mentiinkin sitten nukkumaan... Onneksi.

Back
Ylös Bottom