Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Kaippa sitä täytyy hieman juoda, kun eräällä brasilialaisnaisella on syntymäpäivät, ja kuulemma koko illan on tarjolla caipirinhaa :dance: Kuulemma minä joudun loppuillasta tekemään itse juomasekoittamiset, mutta parhaani teen, ettei minun tarvitse ja minulle tuodaan valmiit juomat pöytään.

Kesän eka lonkero terassilla. Maistuuhan se hyvältä! Rajoittavana tekjänä vaan huomiset pääsykokeet.. no, viime vuommakin menin pääsykokeisiin suoraan baarista ja pääsin sisään nii miksei tänä vuonna onnistuis kans!

Mie oon poijat aivan kauheessa känniss! mut ei se mitää ! mie eoon mnimittäin1 llomaallaa½! v HAHAHahaa! :lol2:
jajajaja
:D :D :D D:

Viinahanat menee kyl nyt pariks viikoks kiini. Keskitytään tähän diettaamiseen ja palataan viinan ääreen vasta parin viikon päästä synttäreillä. Vieläkin on paha olo, ku turvottaa iha helvetist. Johtuukoha se siit ku meni useempi litra boolia?

En mistään mitään tiedä mutta voi olla että se saattais hyvällä säkällä kadota jos voit omista liitteistä poistaa sen. Mut tää on aika vahvasti vaa veikkailua.

Ja vittu lasit vaihtu jo muovituoppeihi. Täytyy varmaa kohta vaihtaa baaria. Vieläköhä sitä kehtaa ajaa kaljakaupan kautta...

E: nyt muuten vasta tuli mielee et munha piti lähtee vaa käymää jotai pientä haukkaamas mut en oo vieläkää syöny mitää.

large-leguana.jpg

Back
Ylös Bottom