Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Tuleeko kellään muulla hampaat kipeäksi viinasta? Itselläni tulee aina perkeleellisen araksi hammaskalusto viinanjuonnin jälkeen. Todennäköisesti johtuu reikiintymisestä. Nyt tosin muutaman hammaslääkärikerran jälkeen purukalusto on taas kunnossa, joten pitäisi kokeilla, että vieläkö se viina pistää hampaat kipeäksi.

pari kaljaa ja trollaa tääl, mikäs sen parempaa.

Ikenet vähän arat joo krapulassa. Onko sulla kiillettä enää ollenkaan ?

Viimeksi muokattu:
Tuleeko kellään muulla hampaat kipeäksi viinasta? Itselläni tulee aina perkeleellisen araksi hammaskalusto viinanjuonnin jälkeen. Todennäköisesti johtuu reikiintymisestä. Nyt tosin muutaman hammaslääkärikerran jälkeen purukalusto on taas kunnossa, joten pitäisi kokeilla, että vieläkö se viina pistää hampaat kipeäksi.

Puolisolle oltiin hammaslääkärissä oltu (purukalusto huonossa hapessa):"Sä näköjään vedät sitten paljon viinaa ja tupakkaa!" (ja huom. puoliso ei polta, ei edes kännissä) Eli se viina kai vaikuttaa aika.. paljon.

pitkästä aikaa olutta, plussapäiviä näin dietillä on harvassa joten chillataan nyt kunnolla sitten.

kalsarimeiningillä tämä ilta

pitkästä aikaa olutta, plussapäiviä näin dietillä on harvassa joten chillataan nyt kunnolla sitten.

kalsarimeiningillä tämä ilta

Ah, vanhat kunnon "kalsarit" -niissä on jotain filosofista, kun voi humalassa mietiskellä itse asioita eikä, musapauhaa eikä omalaatuiset höpöttäjät häiritse.
Mun seuraavia kalsareita saa kyllä odottaa monen monta kuukautta, sen verran "kivaa" oli pääsiäisenä.

Ei tänään känniä, mutta tuohon kalsari-aspektiin on pakko tarttua. Itse olen jo sen ikäinen, että pienet asiat merkitsevät. Jos ollaan "kalsari"-fiiliksellä viikonloppuna, niin mikä sen mukavampaa. Kun vietän itse kalsareita, niin tapana on nauttia alkoholin ohessa Youtube-palvelusta, jossa sivutaan nuoruuteni lauluja. Jos joku väittää että tämä on väärin ihmiskuntaa kohtaan, niin seison korjattuna... :(

Kaliaa xD

Seuraan Ässät-Tappara matsia tässä 3 päivän vapaan ekana päivänä. Ainoa ongelma on se ottaisko kohta Leijona Pastillia vai Yrttiviunaa pikkutujauksen. Reeniäkin saanut tänään alle kolmisen tuntia, aamulla reippaan 70 min pk-kävelylenkin, sit rentoon tahtiin 50 toiston sarjoina 1000 etuheilautusta kahvakuulalla (24 kg) ja viimeiseksi nyt äskettäin lyhyt muutaman kovan mutta rennon spurtin intervallijuoksu. Josta suihkun kautta sohvalle kylmä olut käteen ja matsi alkoi, ahh..

- - - Updated - - -

Kaliaa xD

Seuraan Ässät-Tappara matsia tässä 3 päivän vapaan ekana päivänä. Ainoa ongelma on se ottaisko kohta Leijona Pastillia vai Yrttiviunaa pikkutujauksen. Reeniäkin saanut tänään alle kolmisen tuntia, aamulla reippaan 70 min pk-kävelylenkin, sit rentoon tahtiin 50 toiston sarjoina 1000 etuheilautusta kahvakuulalla (24 kg) ja viimeiseksi nyt äskettäin lyhyt muutaman kovan mutta rennon spurtin intervallijuoksu. Josta suihkun kautta sohvalle kylmä olut käteen ja matsi alkoi, ahh..

Sama juoda pari kalijaa ja surkutella elämän epäreiluutta. Onneksi ei tarvi yksin surkutella - mutta ei noista marsuista saunaan ole.

Ei kukaan haluais lähtä jyväskylän yöhön juttelemaan henkeviä ?

Tekis mieli saunaa ja kylmää kaljaa ei nyt mitään perseitä kuitenkaan mutta silleen sivistyneesti.

Ajattelin vappuna repästä vähän enemmän rahat kun muutenki tiukilla.

eilen hapanta ja tänään lisää, ketää lähtee tampereella seuraks?

- - - Updated - - -

Pääasiassa liikaa litkua namaan ja metallia

eilen hapanta ja tänään lisää, ketää lähtee tampereella seuraks?

- - - Updated - - -

Pääasiassa liikaa litkua namaan ja metallia

Voee perrkele kun taitaa tämä tampereenreissu mennä vituiksi kiitos yhden henkilön...

Sanokaas jotakin hyviä paikkoja tampereelta missä juoda?

Back
Ylös Bottom