Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Parittelukumppanilla mahatautia. Tartunnan ehkäisyyn viskiä, tummaa rommia, olutta ja Gary Moorea :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla oli joku aika ongelma, ku tein 23 litraa kotiolutta. Miten säilytän sen (0,5 l pullot vie tilaa)... nyt ongelma on se, että jäljellä on vaan 3 pulloa. On tää pirullinen "harrastus" tää kotioluen paneminen :shock:

Mulla oli joku aika ongelma, ku tein 23 litraa kotiolutta. Miten säilytän sen

Ratkaisu on 1,5 litran pullot.

Turhaa hifistelyä. Tavalliset limsapullot riittää, ei se olut kuitenkaan säily niin kauaa että pilalle menisi.

:D. Ruskeat pullot on tunnelmallisempia. Patenttikorkeilla on mukava leikkiä. (ja suojaavat valolta sekä voi avata ja sulkea ja käyttä korkkeja niin pitkään kuin ne kestää )

Tällä hetkellä tulossa on vaaleaa vehnäolutta.

Kalliiksi käy makuoluet. 22$ putelista. Sanoisin, jotta melkoisen hyvä olut, mutta ei hintansa väärti. Vähän kuin chimayn blue, mutta miedompi maku alkoholisella jälkimaulla. Jotain jänniä vivahteita seassa, kun makustelee. Selkeesti tosta vois arvata jo tietämättä, että tynnyrissähän se olut on käynyt. Jos joku tietää la gavulin pedro ximines finishin niin tuosta jää suuhun samanlainen jännä makeahkon viskinen ja tynnyrinen jälkimaku. Tosin erittäin heikko sellainen ei ollenkaan samalla tavalla voimakas maku kuin viskeissä.

Tästä siis kyse: http://beeradvocate.com/beer/profile/4/16909

Ryyppäämään tässä ei kyllä taida joutua, mutta pientä nousua, kitaran rämpyttelyä ja perään parit tv-sarjat netflixistä. Huomenna fillaroimaan kukkulaa ylös ja alas.

Saatana että tekee mieli viinaa.

Emäntä lähti reissuun nii seuraavat 4 päivää vietän poikamieselämää. No, minähän soitin pari puhelua nii nyt pohjosesta tulee viisi kaveria tänne siksi aikaa ja lauantaina vielä lisää. Pitkästä aikaa jätkien kanssa juomaan!

Puoli seittämältä ku pääsen töistä nii lähtee. Alkajaisiksi hain kaksi olutta ja 0.7l viinaa. Huomenna voi sattua tukkaan!

Mulla oli joku aika ongelma, ku tein 23 litraa kotiolutta. Miten säilytän sen (0,5 l pullot vie tilaa)... nyt ongelma on se, että jäljellä on vaan 3 pulloa. On tää pirullinen "harrastus" tää kotioluen paneminen :shock:

Olen ratkaissut ongelman IKEAn patenttikorkillisilla 1l lasipulloilla. Olikohan 2€ kappale.

Huomenna lärvit pitkästä aikaa :) tulee serkkujakin nähtyä yhtäkin nähnyt varmaan viimeks 3 vuotta sitten.

E: huomista venaillessa.

Kovasti jo oli semmonen tunne että tänään en juo, oli sen verran heikko happi. Pirkka-olit vei kuitenkin voiton. Pitää alkaa loiventaa huomenna jo heti aamusta.

Pirkka on laatutuote. Harrastan sitä itsekkin, aika usein jopa.

Pitkästä aikaa maistu kyllä hyvältä. Oluet loppu, nyt jotaki mexico-lonkeroa, sitäki enää 1 jälellä! Pitää ilmeisesti siirtyä tiukkaan viinaan.. Leijonan kanssa painimaan vai Suomea vallottaan?

E. Kaupat eiboo enää auki, oli pakko muilla tavoin hankkia viinaa. Viinapaukkua vastaan sheivasin ystäväni alapään. Eikai se ole väärin?

Back
Ylös Bottom