Samalla asialla. Kaljaa ja vormuloita. Minä tosin oon vielä viime yön reissulla että ei oo tullu nukuttua ku ehkä 10 minuuttia mutta väliäkö tuolla. Mikäs tässä, lepposta
Huh, huh! Tulee varmaan iki-muistoinen urheilupäivä. Minä keksisin tuossa tilanteesa jonkun tekosyyn olla menemättä sinne verkkopalloturnaukseen, etenkin jos ne kestää sen koko päivän.
Mutta koita kestää, äläkä ainakaan kentälle oksenna!
Olen tiimipelaaja, en jata joukkuetta pulaan varsinkin kun ei ole varapelaajia Ei se kylla silti herkkua ollut... Kerran kavin laattaamassa ja vedin hirsia pelien valissa, mutta muuten meni ihan hyvin. Tanaan taksikuski kavi oven takana varmistamassa etta olin turvassa. Oli kuulemma to iltana poiminut mut kyytiinsa, tuonut kotiin ja olin jattanyt maksamatta koska ei ollut rahaa. Ei mulla nytkaan ollut kateista mutta olin sen verran pahoillani etta pyysin tilinumeroa ja laitan tilille. Huoh.
Hyi vittu ihan kauheeta ois jossain kuolonkrapulassa lähteä vielä pelaamaan jotain :D
Nykyisin on jo darrat sitä luokkaa että ei todellakaan voi tehdä mitään seuraavana päivänä. Ihan perseestä jos joutuu tekemään jotain kun on paha darra. Vaikka jos joutuu lähemään johonkin niin siellä missä onkin niin on vaan semmonen olo että antakaa mun olla, tahdon olla rauhassa ja levätä.. :D
Näitä tarinoita on kiva lukea ja ehkä myös joskus hyväntahtoisesti naureskella.
itselläni on menossa kovemman luokan nenän valkaisu kausi, kun tuli kupissa reuna vastaan.
Jees, 2 päivää tuli juotua taas ihan vahingossa.. Pojat yllyyti eilen , vaikkei käyty kun lähibaarissa ja subilla niin silti meni puoli päivää makoilessa.
Tänään paistettiin 6,5kg kinkku ja kermavalkosipuliperunat ja juotiin lisää. Ufc katottu ja kaveri kuorsaa sohvalla, vitun väsyssykkä....
Jassååå baltic Princessillä tuli oltua ja aika nätisti tuli tissuteltua muutama kalja,muutama lonkero ja jekkushotti. Olihan viime kerrasta jo aikaakin(2011 vappuna).
Kivaa!
Aamulla selkä päivä salilla ja sitten alkon kautta kotiin ja ostin kaksi pulloa Gambinaa, eli kunnon denso juomaa, onhan se kauhean makuista tököttiä, mutta siinä on hyötysuhde kaikken paras.
Mutta Rock 'n' Roll, kävin vielä paikallisessa Siwassa ja ostin kaksi litran pulloa kaljaa, nyt alkaa menemään jo kunnon kännin puolelle ja ihanuutta lisää selkä lihasten hyvä tuntuma.
Jumankekkale että on kiva olla kännissä, huomisesta en tiedä, mutta kuka siitä välittää.
Rock 'n' Roll!!!!!!!!!!!!!!!!!!