Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Kakkospäivä Levillä käynnistymässä :) viel ku sais sanzen kaltaisen daamin tänne :D

Fuckk yeeeaaahhhh!!! Maanantaina (toivottavasti) levy kolahtaa postiluukusta!

Ja tokikin siis pari kaljaa seuraksi nyt nääs.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Soitin jo. Ihan just koputtelee ovella. Joudut linnaan. Ni. siellä voit miettiä, et mitä tuli tehtyä. Nii just. Joo o. Just just.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei tarvi taas pariin kuukauteen juoda... Piti ottaa rauhallisesti, mutta jotenkin onnistuin kumoamaan pullollisen viinia ja baarissa ties mita punnan shotteja. En edes muista miten olen paassyt kotiin, taksilla vissiin mutta en ole kylla voinut maksaa siita koska mulla tuskin oli siina vaiheessa enaa tarpeeksi kateista. Huh. Younia tuli nukuttua n.2h, minka jalkeen klo 6.30 heratys ja matka kohti koko paivan kestavaa verkkopalloturnausta! Oli muuten kivaa... not. En enaa koskaan lahde pelaamaan darrassa, hirvea hedari joka paheni joka askeleella kentalla juostessa :urjo:

Ei tarvi taas pariin kuukauteen juoda... Piti ottaa rauhallisesti, mutta jotenkin onnistuin kumoamaan pullollisen viinia ja baarissa ties mita punnan shotteja. En edes muista miten olen paassyt kotiin, taksilla vissiin mutta en ole kylla voinut maksaa siita koska mulla tuskin oli siina vaiheessa enaa tarpeeksi kateista. Huh. Younia tuli nukuttua n.2h, minka jalkeen klo 6.30 heratys ja matka kohti koko paivan kestavaa verkkopalloturnausta! Oli muuten kivaa... not. En enaa koskaan lahde pelaamaan darrassa, hirvea hedari joka paheni joka askeleella kentalla juostessa :urjo:

Huh, huh! Tulee varmaan iki-muistoinen urheilupäivä. Minä keksisin tuossa tilanteesa jonkun tekosyyn olla menemättä sinne verkkopalloturnaukseen, etenkin jos ne kestää sen koko päivän.
Mutta koita kestää, äläkä ainakaan kentälle oksenna!

Joo-o tulihan sitä eilen hilluttua ja toinen kenkäki meinas hukkua lumi hankeen eikä meinannu löytyy ees meinasin kerran jopa jättää sen sinne.... mutta eiköhän se tälle viikonlopulle jo riittänyt.

Oppisikohan sitä joskus että baarissa ei tarvi olla pilkkuun asti, ja että ei se viina juomalla lopu. On taas niin mahtiolo ettei tosikaan :urjo:

Back
Ylös Bottom