Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Humalassa on kiva olla.. no ei vaan sen takia vaan otan tässä, että nostattaa motivaatiota treenauksen suhteen.. :)

PS. Light Perry on hyvää!

8Balls sanoi:
1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.
5. Ja kuka tappoi Kennedyn

1. Autoin pikkusiskoa muutossa ja se tarjosi siitä hyvästä kaljaa.
2. Suurin piirtein muutaman oluen.
3. Kyllähän ilmasta kaljaa pitää juoda.
4. No juuri siitä mitä tänäänkään en saanut.
5. Se oli joko Illuminati tai AT. Veikkaan AT:ta, se kun puhuu mustakin ihan levottomia.

Eugen sanoi:
1. Laitatko raflaan tiukan paidan?
2. Oletko keskimääräistä paremman näköinen?
3. Irtooko tänään?
4. Meinaatko soittaa exälle jos ei irtoo?
5. Mihin baariin meet ekaks?

1. Laitan XL-kokoisen paidan ja toivon että se vielä joskus olisi tiukka.
2. Naamasta en, muuten kyllä.
3. Vittuiletko? Kirjoitan pakkikselle puoli viideltä aamulla :jahas:
4. Tähän aikaan? En mä nyt niin kännissä ole.
5. Taitaa olla höyhenbaari seuraava kohde.

1. Vauhtiajot
2. alkohoolia
3. pakosta
4. mikä missä täh?
5. joku ulkomaalaoinen varmaan

1. Onko krapula?
2. Mistä heräsit? Miksi?
3. Joitko liikaa? Miksi?
4. Tuliks piparia?
5. Löytyikö Kennedyn murhaaja?

1. Jawohl. Ei niin kova kuin voisi olla, muttei nyt ihan olematonkaan.
2. Omaan sänkyyn sain itseni raahattua. Tosin stanan hyttyset puri koko kävelymatkan himaan.
3. Join liikaa mutten sen yli. Sattui vain viuna maistumaan.
4. Jäi saamatta. Ruuasta puhumattakaan
5. Ei ainakaan täällä päin liikkunut

1. Pää on pipi
2. ihan kotoa, ylläri
3. joo.. sopivasti vaan
4. ei mä söin ranskalaisia, ehkä jouluna sitte piparia
5. ei, mutta se toi meijän sikarit takasi, mutta tällä kertaa se PRKL oli löysänny kaverin leuanvetotankoa, niin eiköhän se tipahda ku tällänen jokinorsu vetää leukoja.. kyynerpää on pipi:itku:
edit: Korjasin pahimmat kirotusvirheet

1. On
2. Kotoota
3. Liikaa. Join koska oli festarit, ja mä en osaa olla ryysiksissä selvinpäin.
4. Ei tullut ei. Yksi tyttö yritti ehkä iskeä mua. Ainakin se auliisti poltteli mun selkäkarvoja stendarilla, kun mä pyysin. (Oliko vähän nerokas tekosyy paidan riisumiseen?) Teki ukkomiehelle mannaa saada vähän itsetunnon kohotusta. Mua kuitenkin häiritsi koko ajan, että se mimmi oli mun mielestä hirveän kylmän ja kovan olonen. Sitten mä halusin feidata sen ja sanoin sille, että "Toi sun itsevarmuutes on ihan turn-off, että ei ole todellakaan kuule kovin naisellista". Se sitten veti herneen nenää, ilmoitti, että "sun ego on nääääin pieni" (pieni???) ja lähti kävelemään. Emmä kyllä tommosta tajua, että loukkaannutaan jonkun humalaisen jätkän jorinoista. Enhän mä nyt olisi sinkkunakaan mun kavereista irtaantunut.

5. Kyllä löytyi!. Se löytyi siten, että tajusimme junassa, että on vitun hauskaa laulaa sepultura-tyyppisellä kurkkuörinällä jeesushapatusta, kuten "jeesus pelastaa" ja "hän kuoli syntiesi tähden". Tällä sitä sitten hassutettiin junavaunullista. Sitten keksittiin, että on todella hassun näköstä, jos jätkät imee toistensa nännejä. Alettiin lutkuttamaan, ja käytävän toisella puolella yksi mimmi näytti siltä, että se oksentaa. Ihme nipoilua...

1. Onko krapula?
2. Mistä heräsit? Miksi?
3. Joitko liikaa? Miksi?
4. Tuliks piparia?
5. Löytyikö Kennedyn murhaaja?

1. Ei. Vain amatööreillä on krapula.
2. Mi casa. Katso seuraavat kohdat.
3. Join aika vähän. Illan teema oli kummisetä. Eli tumma samettipikkutakki, tyylikäs kauluspaita, viinilasi, rento asento ravintolapöydästä. Eikä mitään hätästä pälyilyä, vaan varmoja liikkeitä. Olo oli kuin Arpinaamalla.
4. Liha on heikkoa, mutta valta...
5. Se vasikka meinas laulaa, mut nyt se nukkuu kalojen kanssa. Molto bene.

1. Laitatko raflaan tiukan paidan?
2. Oletko keskimääräistä paremman näköinen?
3. Irtooko tänään?
4. Meinaatko soittaa exälle jos ei irtoo?
5. Mihin baariin meet ekaks?

1. juu tai ei
2. Totta helvetissä
3. ei
4. En missään nimessä
5. Juon kotona :)

8Balls sanoi:
Pistä replyä tähän threadiin jos oot juonut useamman kuin 2 saunaolutta.

Myönnä rehellisesti jos oot aivan Tuubat tai on tarkoitus olla illanpäälle.

Pelkkä 'Hep' riittää jos haluat ilmaista että olet humalassa, mutta mieluusti threadiin voi merkitä:

1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut

Itse tunnustan että olen juonut liikaa pirtua ja syystä tästä aloitan myös tämän threadin. :david:

1.Huvin vuoksi
2.Olutta III
3.Huvin vuoksi
4.voi ziisös
5.Oswald prkl... minä :evil:

1. Mitä tässä muutakaan
2. 3 bisseä ja yksi votka.
3. Hä, eiks tää kysymys tullu jo?
4. Ei mistään, lopetin tunti sitten. Otin vaan ns. "rentouttavat"
5. Varmaan meitsin anoppi, joka tuli yökylään. Se noin neljä kertaa vuodessa katsoo asiakseen tulla. On nyt vuorotteluvapaalla, ja päätti poiketa Helsingissä. Anoppi ilmoittaa joka vitun kerta käydessään, että "miksi te katsotte teeveetä näin pienellä kuvalla?". Meillä kun on laajakulma, ja anopin mielestä teeveestä jää ns. "maksettua pinta-alaa" käyttämättä, ellei siitä katso joka ikikistä 4:3 lähetystä laajakulmana. Vittu mikä hieho. Ja joka kerta sama laulu: "Älkää kiroilko, älkää huutako, naapurit kuulee". Yleensä se pesee aina ensiksi hellan vimillä, vai mikä vitun sif se nykyisin on. Mua ei toi siivousnarkomania silleen haittaa, kivahan se on, että joku siivoo. Mä yleensä nakitan sille jonkun homman, kuten kylppärin tai keittiönkaappien siivouksen. Viimeeks ku se kävi, niin pistettiin sille lähtiessä kaikki matot mukaan. Tuleepahan nekin kerran viidessä vuodessa pestyä. Ei niitä sen useemmin tarvi, kun meillä ei ole kuin kolme koiraa. Eikä ne kolme koiraa ripuloi niille matoille kuin noin kolme kertaa vuodessa. Joo, tää on niin tätä. Sitten se tuo kaikkea paskaa safkaa aina tullessaan. Tänään toi paistettuja kalapuikkoja jossain vitun möövenpik purkissa. PAISTETTUJA KALAPUIKKOJA! Kuka vitun urpo tuo kylään tuliaisiksi paistettuja kalapuikkoja? No meitsin anoppi tietty, mutta tuoko kukaan muu? Ai että, nyt kuule pistetäänkin suut makiaksi...Ei vittu, mä otan nyt kyl viel yhen votkan ja meen röökille. Viimeeks oon polttanut lauantaina. Kiitti vitusti tästäkin. Siellä ne on vaimon kanssa lenkittämässä rakkeja. Ja mä istun tässä. Tää on niin tätä tää miehen elämä...

Tee Hee !!!

Taas juomassa ja syitä ei ees ole. Tai jos on niin ne täytyis laittaa tuonne yleinen vitutus threadiin.

Mut HEP!!! kumminkin.

:rock:

8Balls sanoi:
Pistä replyä tähän threadiin jos oot juonut useamman kuin 2 saunaolutta.

Olen kyllä juonut vasta pari olutta, mutta lisää on odottamassa jääkaapissa. On se kesä kyllä mahtavaa aikaa. Aurinko paistaa, ulkona on kuuma, oluet ovat kylmiä. Jonkun ajan päästä pitäis lähteä kaverin luo ja sieltä sit kylälle pyörimään ja baariin. Päivällä kävin uimassa ja vesi oli lämpimämpää kuin koskaan ennen tänä kesänä.

1. Syy miksi olet juonut
Hmm. Koska se on kivaa aina välillä tehtynä. Ja on niin hyvä ilma. Ja kaveritkin juo tänään. Ja kesäloma loppuu kohta. Syitä on lukemattomia..
2. Mitä olet juonut
Olutta.
3. Miksi olet juonut
Sama ku 1.
No ei tässä mistään ole kysymys, kaadan vain olutta kurkkuuni ja pidän hauskaa.
En tiedä.

Nyt en juo vaan kärsin ankaraa kakkusta töissä. Eilinen ilta jatkui aamu viiteen ja juotua tuli kaljaa, konjakkia, single malt viskiä (muut on kuraa!), punkkua ja valkkaria. Voi jestas mikä olo! Ahistaa aivan saatanasti. Vielä reilu tunti ja pääsee kotiin ottamaan vapauttavan oluen..se taivas on vasta se!

rautasydän sanoi:
Nyt en juo vaan kärsin ankaraa kakkusta töissä. Eilinen ilta jatkui aamu viiteen ja juotua tuli kaljaa, konjakkia, single malt viskiä (muut on kuraa!), punkkua ja valkkaria. Voi jestas mikä olo! Ahistaa aivan saatanasti. Vielä reilu tunti ja pääsee kotiin ottamaan vapauttavan oluen..se taivas on vasta se!

Tässä kohtaa suomalainen mies toteaa yleensä ihan pokkana:

"Ei olisi pitänyt juoda sitä punkkua"

HEP
1. Ei hajuakaan tuli olo että pakko tuo kai o mallasta ottaa BD
2. oluttamallasta whatevah
3. ai miksi vai, noooooooooo emmmäätierä
4. oikeesti, ei hajuakaan varmaan tämmönen krooninen perjantai humala tila joka johtaa vanhemmiten maksaongelmiin, ei voi mitään elämä on laiffii ja niin edelleen.
5. Voinen syyttää tästä minun tuttuani jolla on skitsofreenisiä oireita joka torstai iltapäivisin, hän luulee olevansa alabamasta kotoisin oleva neekeriterrieri torahanpaiden kera. hän jos kuka on jfk:n tappanut, jos joku muu väittää vastaan niin voin todistaa tämän johtuen siitä että hän oli paikalla jfk:n saadessa eturauhas hoitoa urologilla, vaikka anaalipenetraatio tosin ei ole mukava homma niin tuttuni nautti näkemästään. iltaa ja öitä sekä aamuja bloo kuittaa, homma ei tosiaankaan ole hanskassa enkä onneksi muista mitä olen onnistunut kirjoittamaan

1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut

1. Piti lähteä kaverin kanssa ottaa pisardia. Mutta sitten enkeli laittoin viestiä ja loppu ilta sujui taivaissa.
2. Pullo viiniä ja puoli pulloa jägeriä. Liian humalassa kohtaan yksi, mutta pelisilmä piti.
3. Häh...sama kysymys.
4. Noin könnissä emn ole.
5. YMCA.

Back
Ylös Bottom