Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ei saaatana oon vieläkin hereillä!

Eikä ees väsytä!

Koirakin heräsi.. Vois käyttää sen pisupisulla!

Henkinen krapula tälläsistä turhista ryyppäyksistä on kyl ihan sairasta. Vituttaa että piti mennä taas eilen kaljaa lipittämään ilman mitään oikeaa syytä. Nyt kun miettii niin paljon mielummin ois ollu kotona, selannu pakkista ja kattonu leffoja. Saatana.

Mikä on oikea syy lipittää kaljaa? :wtf: Ihme jeesustelua. Juo silloin kun tekee mieli juoda perkele.

Mä en ainakaan tarvii mitää syytä mun ryyppäämiselle, juon kahen viikon välein siitä syystä etten voi alkaa juomaan yhtä enempää sillon kun mieli tekis ku muksu on mulla. Nyt ryypätyttää. Jaksaa jaksaa ens viikonloppuun..

Kohta nokka kohti MP-messuja, meikällä eka ajovuoro. Perillä kyllä räjähtää korkki auki, kaveri saa ajaa kotimatkan :kippis1:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
elämän ensimmäinen käytännössä tipaton takana, joten auki, tänään oon aivan out of control:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kuukausi ja yksi päivä totaalitipatonta alla. Parin viikon päästä sitten. Sitten vois taas jatkaa tätä hullutusta. Ihmeen mukavalta tuntuu. Anteeksi, kun tulin holisti-ketjuun kehumaan tällaisella:nolo:

Tipaton menossa mullakin joten ei ole tullut tähän ketjuun avauduttua aikoihin. :) Ajattelin itse asiassa jatkaa treeni-innostuksen vallassa puhdasta syömistä ilman dokausta 13.3. asti (myös talvisodan päättymispäivä ;)) jolloin reissuun kavereille ja yks keikka siinä samalla tiedossa. Sit kunnon riipasu ja takas ruotuun ja treenaamaan.

Jippii.
Kello on kaheksan ja minä olen ihan kännissä, sen siitä saa kun aloittaa kahen aikaa päivällä, mut ei siinä mitään, sillä on helvetin hauskaa.

Mutta valistajana haluan sanoa teille muille jotka ehkä joskus olette kännissä, että:

Kun olette kännissä niin älkää missään nimessä koskeko mihinkään viestimiin! Uskokaa minua.

Siis: Älkää soittako kenellekään, älkää lähettäkö tekstareita, älkää lähettäkö sähköposteja kenelekkään, sillä minä olen tehnyt kaikkia noita ja jäälkeenpäin on tullut, noita kaikkia joutunut selittämään.
Toki on mullakin yks armeija kaveri joka tykkää siitä että minä soitan sille kännissä, mutta noin niinku ylipäätänsä, niin älkää koskeko mihinkään viestimiin. Ugh!
Ei mulla muuta, ja huomenna katotaan mikä on tilanne. Rock On!

Saatana kun tuli juotua joulun aikaan aivan helvetisti. Tammikuun 5. päivään asti tarkemmin. Sen jälkeen 8packi olutta mennyt vain, ja nyt tekis imasta pikku keitto. Ihan kahen vaiheilla menee tää homma :kuola:

Ei tosta saannu kännissä mitään selvää, mut vedä känni päälle, niin huomenna saan ehkä selvää tosta sun viestistä.
Ja niin............. tämän viestin arvo oli täysi nolla kaikille niille jotka lukee tätä palstaa selevinpäin. Mut känniset lukijat saa ehkä tästäkin jotain. Tai sitten ehkä ei saa.
Oli miten oli niin muutama kalja vielä ja sitten funtsataan että mennäänkö pubiin vai huutaako sänky isäntää???????????
No, katotaa.

Yks, juttu, vielä, kun tämä kerran poistettiin tuolta toiselta viestiketjulta, eli suomeksi Thredilta, syystä että olin muka kännissä, mutta huhhahei, tänne viestiketuun, eli suomeksi thrediin, voi oikein luvalla kirjoittaa kännissä, joten tässä tulee teille herran sanaa, paljon teitä viisaammalta ihmiseltä,
Eikä tarvi vastata tähän viestiin, ellei teillä ole Van Halenin YouTube videoita, sillä niitä ois nyt kiva katella.
ÖÖÖÖ. Mut oli miten oli lukekaa toi meidän kaikkien vuodatus. Ugh ja Rock On!

Näin kun tässä selvinpäin kirjoitan. Niin.
Tuo sana 'jantteri' alkaa olla jo vähän helevetin kulunut sana.
Annan sille noin puolitoista vuotta elinaikaa.
Tämä viesti kuulusi itseasiassa 'Älä sano näin"- viestiketjuun, eli suomeksi threadiin, mutta älkää jantterit hätäilkö, sillä teillä on puolitoista vuotta aikaa käyttää tuota termiä.

T:Jantteri

Olen viimeaikoina huomannut, että maha ei vedä niin paljoa ja niin nopeasti kaljaa, kuin pää sitä tarvitsisi. Illassa tulee mahdollisimman ketjuna juotua kaljaa, muttei ole edes humalassa lopulta, korkeintaan kusettaa jatkuvasti. Onneksi löysimme Finlandiaa, niin nyt on nätti päänsärky.

Back
Ylös Bottom