Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ah, ihana herätä ilman darraa. Heräsin vasta tunti sitten, mutta pääasia on se että olen pirteä kun peipponen!

Ihan liikaa skumppaa ja viiniä ja lopputuloksena heräsin Nalle Puh -kuosilla verhoillusta lastensängystä oksennukselta haisten samalla, kun joku koira esittelee uutta hienoa leluaan mulle. Vissiin ihan onnistunut ilta.

Herranjumala kun isäntäväki tuli humalassa koululta tuossa klo 22. Minä olin vetänyt 3-4h kierroksen Barcelonan keskustassa, ja nuo keksivät, että pitäähän suomalaisen saada kierroksen päätteeksi vodkaa. Noh, sitä sitten seuran vuoksi joi ihan riittävästi, mutta espanjalaiset ovat helvetin hauskaa jengiä, ja tuossa kun pari tuntia joi, niin en muista milloin viimeeksi olen nauranut yhtä paljon juodessa :lol2: Mielenkiintoisia tarinoita tuli, kun yksi heidän espanjalaisista kavereistaan oli työskennellyt Suomessa vuoden, niin kuuli aika paljon kaikkea, millaisia suomalaiset ovat noin ulkomaalaisnäkökulmasta :D

Mielenkiintoisia tarinoita tuli, kun yksi heidän espanjalaisista kavereistaan oli työskennellyt Suomessa vuoden, niin kuuli aika paljon kaikkea, millaisia suomalaiset ovat noin ulkomaalaisnäkökulmasta :D

Iloisia, sosiaalisia ja kohteliaita?

Nää kansalliset juhlapäivät sopii mulle ihan vitun hyvin. Tuli juotuu lievästi sanottuna paljon ja yöllä ku kävelin himaa ni ei riiä kahen käden sormet laskee kuin mont kertaa vedin perseellee, toisaalta mul oli kunnon kusiluikkarit jalas mut kuitenki. Ja taas hukku puhelin voi vittu.. Edellisen hävitin vappuna.

En tiedä enää oisko se suuri virhe laittaa rahansa vaikka raketteihin ens vuonna alkoholin sijasta. Join tyttöjen kanssa liikaa siideriä :kippis1:. Sitä pääkivun määrää, kun heräsin vaatekaapista :face:.
No... ainakin muilla oli hauskaa mun kustannuksella. Eipä tarvii taas moneen kuukauteen juoda muuta kun limpparii

Hörps nyt uppoo kalja ja viini :) olin joulun ja uudenvuoden selvänä joten nyt otetaan takas ja vilkutetaan lihaksille (tavataan taas joskus)! XD

Kyllä tässä on taas koko päivä tissuteltu. Ensin lounaalla viiniä ja kaljaa, kieltäydyin brandistä sentään. Sitten kavereiden kanssa kaljalle vielä toriaukiolle. Huhhuh.

Kyllä tää darra vaan on aika perseestä. Pitäs lähteä selviin autolla kohti Helsinkiä Tampereelta mutta en tiedä uskaltaako vielä.

Hitusen oli tänään kuula jumissa eilisen ryypiskelyn jäljiltä. Mietin jonkun puoli tuntia haluanko pizzaan neljänneksi täytteeksi sipulin vai salamin. En osannut päättää, kumman otan ja sellainen on mulle aika vieras ongelma kun yleensä teen päätökset helposti. Siinä onneksi olikin sitten ainut kapulan oire. Mutta olipa ärsyttävä tunne kun ei saanut edes kunnolla siitä ajatuksesta kiinni, että olisi voinut jotain päättää.

Jumalauuuta että kännissä on ihmismielen hyvä olla. Etenkin hyvän saunan jälkeen. Niin ja hyvässä kännissä. Hehehe... Vois vähän vielä Karhua ja makkaraa...

Olen oluen luvatussa maassa eli Saksassa. Eilen iltapalaksi Holstenia, Paulaneriä ja jotain likööriä. Vielä kaks viikkoa jäljellä.

ei vittu, tänään lähdettiin keilaamaan. piti sitten juoda 6-ish olutta ja saman verran shotteja. weissbier in parasta ja desperadosia löyty kaupasta mitä oon 1,5 vuotta ettiny!

Back
Ylös Bottom