Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Joo ei tartte tiukkoihin koskea enää ollenkaan. Aivan uskomatonta sekoilua ja filmi poikki monen tunnin ajalta. Hullut morkkikset. Tänään sain sentään jo syötyä jotain.

Se on kyllä uskomatonta miten jotkut villiintyvät humalassa :D Oltiin siinä toissapäivänä baarista lähdössä vähän ennen pilkkua, huikkasin siinä sitten tanssilattialla yhdelle ystävälleni moikat. Tämä kuitenkin yllätti tarttumalla minua kiinni ja suutelemalla minua keskellä tanssilattiaa. Kyseessä on siis parisuhteessa elävä heterotyttö. Hämmennyin lievästi sanottuna :D

Täältä Keski-Suomesta minä, en viitti ihan tarkkaa koordinaatiota näin julkisesti heittää ku on aika pieni paikka kyseessä :D
Jees. Mietin vaan sen takia ku Jonna on mun kaveri ja en muista sanoko se menevänsä joulupäivänä Kauhavan paikalliseen vai sen oman synnyinpaikkakuntansa paikalliseen :D

Jees. Mietin vaan sen takia ku Jonna on mun kaveri ja en muista sanoko se menevänsä joulupäivänä Kauhavan paikalliseen vai sen oman synnyinpaikkakuntansa paikalliseen :D

Synnyinpaikkakuntansa paikalliseen näköjään...:D Oon pelannut Jonnan kanssa samassa joukkueessakin, kävi samaa lukiota kun minä :)

Vittuako täällä pakkiksella poistellaan vitutusaiheita saatana!

HV!

Oon kännissä just nyt, niin tätä ei parane poistaa.

Bisseee!!

Imperiumin demoarvioista bongattu, kiitokset Serpentille siitä :D!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Join kaksi pulloa R2O+ energiajuomaa enkä saanut mitään pärinöitä. Joutunee vissiin tuon brandy pullon korkkaamaan ihan kohta.

En mää mikään SUPERHYPERnistinatsi ole (mitä täälläpäin riittää :jahas:) :D..

Hyvä biisi tuo Killing Machine!

Kova kovaa vastaan:

Ps. oon kännissä!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom