Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Tännekin pitää pitkästä aikaa skriivata.
Tänään otetaan. Aijai. Kutsumattomat vieraat jääkää kotiin.
Oulu ja Hämäläisen pubi täältä tullaan jos vain alat.

Juttuhan meni niin, että minä olin vaihtamassa vesilinjalle, mutta kaverin kaveri päätti, ettei niin tapahdu. Kuulemma ei vettä tilaa, vaikka yritin puhua ympäri. Ok, no onhan se tequila ihan melkein vettä. No niin, voin kertoa, että promilleja oli taulussa sen verran, että ei paljoa kylmä tuntunut. Ja tämä ei kuitenkaan ole eilisen teeren maksa, niin kyllähän sitä sitten juotiin. Mutta näitä sattuu paremmissakin piireissä

-Herra Poliittisesti korrekti.

Äidinvaisto, sen kun päihitän, voin kuolla onnellisena. Kävin hakemassa jouluruokaa kerroksesta, josta vanhemmat nukkuvat, ja jos äiti osaa kertoa tarkan ajan, kun tein sen, niin olen hävinnyt. Mutta en ole koskaan ollut yhtä hiljainen ottaessa yöpalaa kuin nyt.

Tanssin eilen henkisesti voitontanssit itsekseni, kun pääsin baariin ilman että kysyttiin papereita. Miettikääpä sitä! :D Ikinä en ole onnistunut kaupasta mitään K-18 tuotetta ostamaan, ilman että niitä kysyttäisiin. Joten tämä hetki oli vähintäänkin hieno.

Pe-ma tuli otettua ihan rajun kaavan kautta. Eilen pientä tissuttelua. Lomaa vielä puolitoista viikkoa. Noh, kaverin kannustamana joulusta ylijäänyt punkkupullo auki ja kohta junalla kaverin luokse istumaan iltaa. Saa nähä mistä sitä ittensä taas tänään löytää. Lomat on vähä tämmöisiä.. :dance2: :joulu2:

Pe-la-su-ma-ti-ke ja huomenna varmaan mielenkiintoinen olo.. Noh joitain vuosia sitten ihan perus viikko oisi ollut. Nyt kohta tipatonta.. Kaverikin sanoi että oon aika sen näköinen että oon elänyt rankan nuoruuden ja arvioi mua vanhemman sukulaispojan vuosia nuoremmaksi kun itse olen.. Aika siis raittiimman elämän. Vaikka jos tästä eespäin alle 10 annosta viikossa.. Kun katon peiliin naamasta alkaa jo näkyä sellanen tietty juoppo/sekakäyttäjä-look eli korkea aika vähentää juomista..

Eilinen krapula on ohi, niin ihanaa. Seuraavan kerran sitten taas reilu puolen vuoden päästä...

Paikallisessa muuten pörräsi toissapäivänä lisäkseni Big Brotherista tuttu JonnaA :D Oli kyllä semmosen ihmislauman piirittämänä jatkuvasti, vissiin muutkin tunnisti :rolleyes:

Eilinen krapula on ohi, niin ihanaa. Seuraavan kerran sitten taas reilu puolen vuoden päästä...

Paikallisessa muuten pörräsi toissapäivänä lisäkseni Big Brotherista tuttu JonnaA :D Oli kyllä semmosen ihmislauman piirittämänä jatkuvasti, vissiin muutkin tunnisti :rolleyes:
Pakko kysyä et mistä oot kotosi? :D

Back
Ylös Bottom