Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Kakkospäivä kaupungissa kannattaa ehdottomasti aloittaa menemällä johonkin yhdeksältä aukeavaan juottolaan. Siinä seurassa ei yksinkertaisesti pysty olemaan juomatta, eikä krapula sen jälkeen kauaa vaivaa.

Huominen?

5183.jpg

Ja taas mennään kun janottaa niin saatanasti. :kippis1:

No okei, otetaan sit :kippis1:

Sofiasta snookeria ja alkoholia!

14.12. Otetaan Neuvostoliiton kanssa. Se on nimittäin Ryssän ystävänpäivä. Saslikkiin ja siitä ytimeen... Eli Stadissa nähdään! :kippis1:

Rankkuri my man. Lähetkö dokaan joku päivä mun kanssa?

Vois kyl ottimiehen kans joku kerta vetää kunnon helikopterikännit :kippis1:

- - - Updated - - -

14.12. Otetaan Neuvostoliiton kanssa. Se on nimittäin Ryssän ystävänpäivä. Saslikkiin ja siitä ytimeen... Eli Stadissa nähdään! :kippis1:

Ne alkupalat :kuola: ja snapsit!! On muuten mukava paikka ottaa pidemmällä kaavalla!

Ei jumalauta vituttaa taas kaikki mahdollinen astianpesukoneen täytöstä alkaen. Tekisi mieli lähteä kauppaan hakemaan alkoholia vitutukseen ja sipsejä kaveriksi:wall:

Riippuu aivan täysin merkistä.

karhua ja sakua ostin. Karhua juon aina 3sena. Ostin noita breezereitä sen 48 putellia mutta ne oon jo kaikki juonut makian nälkään. ois pitänyt ostaa noita hinttilimsoja enemmän ja jättää nuo kaljat viroon.prkl

sihit.webp

Siinä lasti, riittää mulle varmaan moneksi vuodeksi, sen verran vähän käytän.

12 kpl 0.5l 80% saarenmaata jo yksistään piisaa KAUAN, smirnofia tuli myös 4l yms yms...

Back
Ylös Bottom