Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Voi sinnuu nimisMies tulisin mielelläni haistelee sinnuu mut ei oo varaa junamatkaan..:(

- - - Updated - - -

Ohhoh ! Frendilt jäi yks Rekorderlic vittu kyl se nyt maistuu noude jallukolan ja tequila paskan jälkee ! :P

Emmie sinnuu hylykkää! :( tahtosin toki liittyä seuraasi, mutta rahat ei anna periksi..Kalanmaksaöljyt pitää olla aina redinä, et oo tulos tänne päin joku päivä? Voitas ottaa erä "löytääkö sissi juuston" ? ;)

Emmie sinnuu hylykkää! :( tahtosin toki liittyä seuraasi, mutta rahat ei anna periksi..Kalanmaksaöljyt pitää olla aina redinä, et oo tulos tänne päin joku päivä? Voitas ottaa erä "löytääkö sissi juuston" ? ;)

Meil oli joskus intis leikki "etsi paska" seki vois olla ihan kiva...

Mie oon alistettu anaaliorja, eli ihan siun ehdoilla mennään ;) Nyt konjakkia ja tupakkia..Ps; imen röökiä ku se ois sun muna, eli nahatki lähtis irti..

PS; tippu tissien väliin nestettä..saa nuolla

- - - Updated - - -

Vittu meni hyvät tahnat hukkaan..Eukko tulos piakkoin himaa ja menin jo siementää käpälää, otin kyl tahnat seivii jos heität privan osotet ni laitan postis?

e : sä taidat olla näit perus feidari äijjii..ei siin, kyl mä ymmärrän..

Takapilluista naista on helppo penetroida seisoma-asennosta takaapäin. Etupilluisen kanssa se taas on käytännössä lähes mahdotonta, paitsi edestä. Todella etupilluisen naisen voi myös normaalista takaa-asennosta joutua pakostikin taivuttamaan lähes kaksinkerroin, ns. rintakehä patjaa vasten, että penetrointi onnistuu miellyttävästi. Takapilluisuutta ja etupilluisuutta voi harvemmin päätellä kuvista, ellei kyseessä ole todellinen kuvasarja kaikenmoisine taivutuksineen. öitä :)<3

No mutta heippa! Tulis jo eukko, tykkää herättää meitsin ku sammunnu ni ottaa puurot huulee..viimeks oli hiekkaa esarin alla mistä lie tullu..nyt "nukkumaan" ! ;)

e : oon kokannu jo mont tuntii hies sille darra mättöö, eikä varmasti kelpaa.

Eilisiltana tuli muutama siemailtua, ja hyvä niin sillä työ kutsui taas aamulla, tällä kertaa yllättäen.. Menee se viikonloppu näinkin. Freesiltä ainakin tuntuu kun sai hyvin ja pitkään nukuttua eikä darraa nyt parista oluesta saa. Tsekkilager petti kyllä eilen, huonosti upposi.

Voi elämä mikä olotila. Viikon mittaan tuli joka päivä siemailtua ja perjantaina kunnon kupittelut. Lauantaina sitten ei ollutkaan mitään darraa (liekö ollut vielä kännissä), mutta viime yö oli kylmää hikeä ja painajaisia, nyt kädet tärisee.

Kaikkeapa sitä pitääkin kokeilla että voi sanoa tietävänsä, perkele. Mutta tyhmä voi syyttää vain itseään :jahas:.

Tuli kyllä stoppi punaiselle kalalle hetkeksi. Join niitä eilen pitkin iltaa kolme, ja yöllä kolmen maissa heräsin rytmihäiriöihin. Olin ihan varma että kuolen, tai että sydän pomppaa vähintään rinnasta ulos. Olin nousemassa sängystä ylös, mutta tärisytti ja paleli niin pahasti ettei pystyny. Vissiinkään tuo viina yhdistettynä energiajuomaan ei sovi minun keholleni :rolleyes: Hassua etten saanut drinkeistäni edes pientä huppelia aikaan, mutta muuten keho reagoi kovinkin voimakkaasti.

Back
Ylös Bottom