Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
huoh, heräämisvapinat...sitten ehkä joku bisse ja tietty vodkaa, vapottelua...sen jälkeen baariin ja uimaan..joka päivä ikäänkuin delaa ja syntyy uudelleen. bizarre life...

Kello on täällä 06:30 aamuyöstä, ja sitä hätäisempi luulisi, että olen heräämässä. Eikä mitä, menossa nukkumaan. Eilisen puolella harkitsin pitkään, että lähdenkö edes kaupungille, koska oli tarkoitus lukea tenttiin, mutta vuosien varrella olen todennut, että "enemmän kaduttaa, jos ei lähtenyt, kuin että lähti". Tämä ilta ei ollut poikkeus, ja kannatti lähteä.

Kello on täällä 06:30 aamuyöstä, ja sitä hätäisempi luulisi, että olen heräämässä. Eikä mitä, menossa nukkumaan. Eilisen puolella harkitsin pitkään, että lähdenkö edes kaupungille, koska oli tarkoitus lukea tenttiin, mutta vuosien varrella olen todennut, että "enemmän kaduttaa, jos ei lähtenyt, kuin että lähti". Tämä ilta ei ollut poikkeus, ja kannatti lähteä.

Minäpäs heräsin 4:30 kattomaan Mr. Olympiaa, joten oli hyvä etten lähtenyt eilen illalla kaupungille.

Olen virallisesti toipunut eilisestä, eihän siihen mennyt kuin päivä. Muita jotka eilen olivat Haloo Helsinkiä katsomassa ? Itse en koko bändistä sinällänsä perusta, mutta olipahan loistavat bileet silti ! :)

Punainen pallo
2012-10-02%2001.27.08.jpg

Viimeset lasissa, pitääkö tässä siirtyä laimeisiin?

tuntuu että joka juomareissulla itseinho kasvaa vaan, sellanen fiilinki että tää ei o oikein. onko vanhoilla kunnon ryyppytredikavereilla neuvoja? huomennakin olis ollu hyvä reenipäivä

Mulle ei oo ikinä käyny näin mut tos la ku otin ni heitti unirytmit aivan vituiks, nyt sain vast korjattuu sil et eilisen käytännös nukku.

Ei kyllä saa käydä näin enää uudellee. Viikon päästä torstaina olis taas kemut.

Jees, huomenna päättyy tipaton, vihdoinkin! Kaapissa odottaa olutta ja lonkeroa pohjiksi, jonka jälkeen Stadin yöelämää katsastamaan.

Ai se ois taas kaljantai? Saunan laitoin äsken lämpeämään, siihen asti pitäisi pitää itsensä kurissa. Saunan jälkeen sitten villiä juomista puoleen yöhön asti, jolloin baariin:kippis1:

Viime vkl selvinpäin ja pitäis olla tämä tulevakin. Huomenna ois tuparit ja kulmahampaat huutais menovettä. Mitä teen?

Tarviiks tota nyt edes kysyä??

Back
Ylös Bottom