Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Khyyl on se tänää!

Se ois sitten illemmalla yöhön taas! Hieno sää ja kaikkee

Nää viel ja sit menoks!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aika monta olutta on maisteltu sekä konjakki + pari viskiä. Ihan sellainen rento olo nyt. Oikeastaan ei edes tuota monoa huomaa jalassa eikä edes muitakiin jumeja. Kohta saunaan ja sitten parvekkeelle istumaan ja katsomaan kun ilta pimenee.

Ei saatana tässä on tullut juotua vähän turhankin paljon, en muista milloin olisin viimeksi ollut viikonkin juomatta. Pitäis vähän himmailla, ei tosin tule onnistumaan koska koulut alkaa 2-viikon kuluttua :kippis1:

Vanhat koulukaverit pyysivät rannalle kaljoittelemaan, mutta taidan jättää välistä kun ei sitä viitsi joka viikoloppu kännätä. Jospa sitä sitten ensi viikonloppuna keksisi jotain..

Kun nyt satun pitämään punajuuresta kovastikkin niin pieneen mieleeni pulpahti ajatus, että miltähän siitä valmistettu viini maistuisi. No nyt sitten kämpässä on taustamusiikkina pulpulpul.

Kun nyt satun pitämään punajuuresta kovastikkin niin pieneen mieleeni pulpahti ajatus, että miltähän siitä valmistettu viini maistuisi. No nyt sitten kämpässä on taustamusiikkina pulpulpul.
mother-of-god.jpg

Jägermeisterin ja Baileysin kanssa vietän iltaa. Tekis niiiiiiiin mieli juoda molemmat pullot kokonaan, mutta on niin paska viinapää, että jätän kyllä väliin. Viime vuonna 3 kertaa herätty makaamassa oman oksennuksen päältä ja siitä on hauskuus kaukana. Jumalauta.

Kalja on muuten siitä jännä juoma, että mitä halvempaa se on, sitä enemmän sitä pitää juoda. Ei muiden juomien kanssa ole samanlaista efektiä. Suomalaismiehelle on myös aika hasardia, kun kalja on pullovettä halvempaa, niin kaljaa tulee kulutettua myös veden sijaan.

Mulla oli eilen 2 vaihtoehtoa, joko pitkän pöydän ääreen tai pitkäripaseen, no totta vitussa mä menin a-tarvikkeeseen kun tää on tämmöstä paskaa muutenkin. Aamua aloiteltiin tänään votkalla tyhjään mahaan, vittu haima kontrolliakaan vielä tehty niin tää pässi on jo kentällä. Ei katumusta, kaikki mun lupaukset on valheita, kaikki mun rakkaus on vihaa. No vittuuks tässä, istun himassa, vedän viinaa ja tuijotan seinää.Risteilykin on kohta niin hyvä aika ruveta vetään pohjia. Hei mä keksin miljoona tekosyytä dokata jos mä haluan, vien vielä sun rahat ja saan sut ostaan mulle tuopin.
No ei tää nyt ihan noin kurjaa oo, on mulle tänään tulossa vieras, ooooh!

Mulla oli eilen 2 vaihtoehtoa, joko pitkän pöydän ääreen tai pitkäripaseen, no totta vitussa mä menin a-tarvikkeeseen kun tää on tämmöstä paskaa muutenkin. Aamua aloiteltiin tänään votkalla tyhjään mahaan, vittu haima kontrolliakaan vielä tehty niin tää pässi on jo kentällä. Ei katumusta, kaikki mun lupaukset on valheita, kaikki mun rakkaus on vihaa. No vittuuks tässä, istun himassa, vedän viinaa ja tuijotan seinää.Risteilykin on kohta niin hyvä aika ruveta vetään pohjia. Hei mä keksin miljoona tekosyytä dokata jos mä haluan, vien vielä sun rahat ja saan sut ostaan mulle tuopin.
No ei tää nyt ihan noin kurjaa oo, on mulle tänään tulossa vieras, ooooh!
Korkkia kiinni, oot kohta arkussa koko mies.

Back
Ylös Bottom