Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
No mulla ei ollut taustalla kovinkaan kummoinen krapula, vaan enemmän vain unen- ja ruoanpuutetta. Krapula selkeästi sivuroolissa ja kaiken järjen mukaan jo ohikin.

Ite vaan krapulan jälkimainingeissa kokeillut mut ehkä toi toimii muulloinkin!

12 päivää olin täysin tipattomalla, eka kerta 20 vuoteen. Eilen pari lasia shamppanjaa ja yksi olut, eikä oikein maistunu nekään. Jo on ku ei viinakaan maistu. Oonkohan sairas?

Et ole sairas, tai siis olet mutta sen sairauden nimi on vanhuuteen ja siihen ei ole lääkettä. Matkalla vanhuuteen voi suosiolla jättää happaman ja ruveta juomaan van houten kaakaota. Tai tehdä niinkuin mä että jatkaa vaan reippaasti juomista vaikka entisiä tiloja ei tulekaan koska aina huonokin pöhnä selvät kotiolot voittaa

Nyt nopeat rynnäkkökännit niin ehtii selvii huomiseksi kun pitää lähteä mökille ajamaan.

Miten löysin Sabatonin vasta nyt, ihan mahtavia biisejä :S

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pienet kalsarikännit näin loman ensimmäisen pikkulauantain kunniaksi. Vain minä, läppäri, ja Dio.

- - - Updated - - -

Nyt nopeat rynnäkkökännit niin ehtii selvii huomiseksi kun pitää lähteä mökille ajamaan.

Miten löysin Sabatonin vasta nyt, ihan mahtavia biisejä :S

Itte löysin vasta vähän ennen tuskaa, ja perkele. Loistava pändi. Ja oli hyvä keikka!

E: Ja mähän olin aluks että mä en mee tuskaan. Vittu mää ryyppään kaisaniemessä. Niin sitä vaan saa miehen ylipuhuttua.

- - - Updated - - -

Pienet kalsarikännit näin loman ensimmäisen pikkulauantain kunniaksi. Vain minä, läppäri, ja Dio.

- - - Updated - - -

Itte löysin vasta vähän ennen tuskaa, ja perkele. Loistava pändi. Ja oli hyvä keikka!

E: Ja mähän olin aluks että mä en mee tuskaan. Vittu mää ryyppään kaisaniemessä. Niin sitä vaan saa miehen ylipuhuttua.

EE: Kuka lähtee dokaamaan? :D

- - - Updated - - -

Meripäivillä otettava pienet morgani tumut.

edit. Tarkemmin miettien taidan ostaa pullon Russian standard vodkaa, sitä kun on kehuttu isokaadossa maailman parhaaksi.

Tänään alkaa (alkoi jo) ryyppäys joka päättyy sunnuntaina. Lähetään porukalla vähä katteleen. Autoa noutamaan 16:00. !!! :dance2::hyvä::dance::pano::kippis1:

Mojitoa :)

Aika fiiniä, itse vedän
koff.jpg

Jos sitä muutamat ottas.

No kyllä tämä ihan sarjoiksi meni. En olekkaan moneen viikkoon pihassa hajakaljoja ottanut, niin nyt pitää korjata tilanne.
Vaikka onkin kesä, tuli talvisota mieleen;

Andy se vaan osaa

Back
Ylös Bottom