Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Kävin ostaa lavan sandelssia ja pullon gancia astia! Vielä pitää käydä ostamassa lisää juomoo ja ruokoo. Huomenna töiden jälkeen kaverin luokse ja :kippis1::dance::thumbs:

pakko oli ottaa pari olutta jo tänään! Ei paljon huominen työpäivä nappaa. Onneks on lyhempi päivä ku normaalisti niin pääsee ottamaan kuppia aikasemmin!

huomenna vasta..

Muija lähti pariksi päiväksi P-Pohjanmaalle morjestaan vanhempiaan. Itellä on vielä pari päivää töitä (huomenna klo 11:00 duuniin) joten sain jäädä yksin stadiin ennenkuin lähdetään mökille viettämään jussia kavereiden kanssa.

Tänään vitutti ruhtinaallisesti olla töissä mutta nyt oon kotona, sauna on melkein valmis ja jääkylmä siksari olutta odottaa nauttijaansa. Tein heti kärkeen pari rommikolaa ja kuuntelen Frank Zappaa.

"..Good morning your highness uuuUUuuuuuUUuu.." Vittu että on kova levy! :rock:

Sanotaan että ihmisen pitäisi huolestua jos juo yksin, mutta nyt ei nappaa murehtia. :dance2:

Vanha viesti mut ihan uskomattoman tykki levy:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vähän kahden vaiheilla riipasisko tänään pienet tai semit, lauantaina aikaisin töihin joten pitkään ei ainakaan saisi nukkua huomenna vapaapäivänä.. Salille tänään joka tapauksessa jumppaamaan. Hyvät treenit tällä viikolla joka päivä takana.

Kertokaas parhaimmat oluttarjoukset joita on tullut vastaan nyt Juhannuksen alla. Prismassa oli Koffin 24 kpl laatikko 21,xx euroa. Löytyykö vielä edullisempaa?

Vedin just fillarilla kunnon slämit, tuossa on keskustassa suht pitkät ja jyrkät rappuset. Ajelen ne ne aina maastofillarilla alas, vaan mitens kävi nyt, taisi olla pää ensimmäisenä joka osui betoniin. Pönttö sekaisin ja silmäkulma huolella auki. Viereisestä liikkeestä soittivat pii-paat ja hoivas mua.
Ensiavussa olin joku 15min. niin ne sai sideharsot ja teipit päälle. Tikatahan tuo olis kai pitänyt mutta ajattelin että haistakaa paska, mä en tänne jää:D Ei tuu tupon läpi verta joten kaikki on O.K
2,54 puhalsin.

Kertokaas parhaimmat oluttarjoukset joita on tullut vastaan nyt Juhannuksen alla. Prismassa oli Koffin 24 kpl laatikko 21,xx euroa. Löytyykö vielä edullisempaa?

S-Marketissa sama, tuskin löytyy hinta/laatu parempaa. ÄLÄ AINAKAAN HAIRAHDA 3,5% SINISEEN!

Pakko kai se on taas 2 päivää juopotella mökkeillessä. Provinssi oli sen verran hapokas taas ettei oikein nyt tee mieli juopotella mutta kai se taas alkaa maistuun kun pääsee mökin pihaan :kippis1:

Nyt käyty jo saunassakin, illalla sitten lisää. Nyt lasiin cardhu. On muuten harvinaisen kova flunssa jota pitää saunoa ja lääkitä pois.

Heitin kotiviiniin kirkasteen, mutta pitäisiköhän sitä maistaa ettei vain ole pahentunut?

Back
Ylös Bottom