Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Vuoden kolmannet vai neljännet? Ei osaa enää tässä kunnossa laskea mutta jumalauta oon kännissä. Jotenkin tätä olotilaa ja huomista darraa osaa arvostaa paremmin kun se tulee alle kerran kuussa. Vieläköhän sitä löytys pari olutta kaapista että vois maksimoida huomisen darran.

Join pari bisseä, koska jännittää se tän päivän kiekkopeli. Annoin jo varmuuden vuoksi pakit deitille, että ei pääse häiriöksi. Nyt unta ja illalla kaadetaan pari maijaa sekä laitetaan portsarit siltaan.

Ukko tuli kotiin. Ja sammui. Jää siis sapuskat ja luontaisedut huomiselle. Saakeli.

No toi on kyllä harminpaikka! Ite tulin kotiin ja ihmettelen mille alkais ja kenenkä kanssa. Yksin ei jaksais :D

Sapuskat jäi kyllä ottamatta taksiin mukaan, perkule olis pitäny juoda vähemmän että olis pysyny järki mukana :D

Pari tuntia aamubaariin meil on etkot tervetuloa!

Kahdeltatoista soitan kyllä eksälle ja kerron leppyneeni sille, nyt kun asiaa tarkemmin asiaa aattelen. Viskin suomin rohkeuksin!

mmm.webp

Mahtais vituttaa jos hajoais kenkä tollee kesken illan.

^ sulla on joku ihme fetissi kuvata kenkiä mitä erilaisemmissa tilanteissa..:D

on itseasias sama kenkä ku laivalla! ei kestäny ees paria reissua mokomat :D

Siis mitä helvettiä tolle kengälle on tapahtunu?! :D

mä en oikeesti tiedä! tanssilattialla ihmettelin kun tuntu että on jotain ylimäärästä päkiän alla ja tarkemmin katonnu mun kenkä oli pohjasta tollee halki :D en oo ees potkinu ketää tai mitään, eikä ollu ku vasta vissii toka tai kolmas reissu ku noi kengät oli jalassa :( nappasin kengät pois jalasta, kaveri kanto mut reppuselässä terassille ja sit portsari toi teippiä että saatiin kenkä korjattua. kengät tosin lens roskiin jossain vaiheessa kun meni hermo tai jotain.... :rolleyes:

Back
Ylös Bottom