Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on niin hyvät geenit tähän hommaan että suorastaan häpeä että vasta nyt aloin toteuttamaan itseäni.

Oletteko te itsenne toteuttajat jotain sossupummeja tms vapaamatkustajia kun arki-iltasin otetaan soppaa?

Oletteko te itsenne toteuttajat jotain sossupummeja tms vapaamatkustajia kun arki-iltasin otetaan soppaa?

Tai mulle tuli mieleen että entäpä esim vuorotyölläisiä? Onhan aloja jossa saatetaan tehdä vaikka viikko putkeen töitä ja toinen viikko sitten vapaalla. Ja jos sä juot vain kalenterin mukaan niin torstai on pyhä ja useimilla vapaa joten saat juoda sinäkin ihan ilman katkeruutta.

Enstöiks ku tuli himaa duunist ni smirnoff kylmään. Kohta pääsee alottelee. Stadi himottas mut kattoo onks täältä pikkukylältä kukaa lähös vai hannaako.

Ei tästä nyt jumalauta pojat tuu yhtään mitään. Ketään ei kiinnosta pitää hauskaa. Kaikki vaan koomaa "nöönnöönöönöö" vittu mitä tissiposkia mä sanon perkele.

Ei kai sitä viitti kalsarikännejäkään taas vetää :jahas:

Ei vittu täs on maohllisuus et käy just näi. Pitää rupee tapailee noit joitai tuttui useemmi, et olis jengii jonka kans lähtee ulos...

(Tai sit mun pitäs löytää muija ni ei tarvis olla ainoona sinkkuna täs porukas :D)

Onneks sun kaltaiset kunnialliset tukipilarit(aka hullut jotka ansaitsee hiellänsä) tottakai tarjoaa meille vapaa-matkustajille tänkin mahollisuuden!

No hyi helvetti, pois se minusta:D. Japa, en kai nyt ole kateellinen et jotkut keittoaa viikolla:D:D, ihmettelen vain. Mutta täytyy sanoo et nyt vituttaa olla töissä, myöhään iltaan asti vieläpä.

Ei vittu täs on maohllisuus et käy just näi. Pitää rupee tapailee noit joitai tuttui useemmi, et olis jengii jonka kans lähtee ulos...

(Tai sit mun pitäs löytää muija ni ei tarvis olla ainoona sinkkuna täs porukas :D)

Nyt alkoon ja lonGero kauppaan.

Nyt alkoon ja lonGero kauppaan.

Ainii kaupat on auki enää tunnin, tarvis varmaa mennä päästä suihkuu ja ostoksille myös, vaikka tuo smirrepullo on jo tuhottu käytännössä.

Aah ai että! Aloittelujuomat haettu ja isketty kylmään, seuraavaksi suihkuun + parranajoon ja sitten voikin aloitella pizzan yhteydessä :) Arkipyhät on jees.

Kammiovärinää..Vois taas olla hetke juomat

Älä vitussa, tossahan on jo henki katkolla:eek: Itsellä onneksi vaan eteisvärinä, ja todellakin vois olla hetken juomatta.
Maksa, munuais ja haima arvot viitearvoissa. En ollut ikinä ajatellut että pumppu rupee prakaan, sain beeta-salpaajia tähän vaivaan.

Kyllä Sol vaan maistuu hyvältä iltavuoron jälkeen. Tästä alkaa kevyt totuttelu kesäkauteen. Puolitoista kuukautta oon ollu juomatta, nyt taidan alkajaisiksi vetää kolmipäiväiset :)

Poikkis lähti kaverin luokse parille. Itse kuoharipäissäni tekaisin miehelle tortilla-yöpalan; itse kaltatuista tomaateista tehdyn salsan, jauhelihaa ja makoisia lisukkeita. Nimim. Maailman paras tyttöystävä?

Back
Ylös Bottom