Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Menkäähän pojat nukkumaan ja huomenna on päivä uus.

11 kaljaa takana ja en ole sitten pätkääkään kännissä. Katson Pelkokerrointa yksin kun naisystäväni on jo mennyt nukkumaan. Hip hei hurraa kun on villi vappu. No ainakin pääsee huomenna ajoissa koiran kanssa lenkille.

Älä jauha paskaa :).

Sie et voi arvatakkaan kuinka sairasta on olla minä :).

Minä vihaan joka vitun solullani itseäni ja tätä vitun elämääni.

Minussa ei ole mitään rakastettavaa.

Elän yksin aina yksin, kuolen yksin (niinkuin kaikki kuolevat, mutta silti...).

No, iloitse sitten siitä, ettei sulla ole jotain hullua akkaa mäkättämässä selän takana joka käänteessä. Tottakai se on aluksi mahtavaa, kun saa seksiä niin paljon kuin haluaa. Mutta muutaman kuukauden (korkeintaan vuoden) päästä tahtoisit olla vain yksin. Usko mua, että parempi se on olla poikamies kuin kiinni jossakin ämmässä.

Ostin salmarin, vittu
Join salmarin, vittu.
En tullut humalaan, vittu
En ole vielä 18v, vittu
Kaverit meni baariin, vittu
En päässyt baariin, vittu
(nyt tulin kotiin :D)

No, iloitse sitten siitä, ettei sulla ole jotain hullua akkaa mäkättämässä selän takana joka käänteessä. Tottakai se on aluksi mahtavaa, kun saa seksiä niin paljon kuin haluaa. Mutta muutaman kuukauden (korkeintaan vuoden) päästä tahtoisit olla vain yksin. Usko mua, että parempi se on olla poikamies kuin kiinni jossakin ämmässä.

Vaihtaisitko elämäsi siihen, että silvot itseäsi joka vitun viikko, kun et vaan pysty katsomaan itseäsi peilistä ja olemaan edes vähän tyytyväinen siihen peilikuvaan :)?

Ikinä en ole kehdannut mennä sairaalaan tikattavaksi, vaikka olisi ollut ehkä tarvettakin...

Kyllä ne haavat ajan kanssa umpenee..

Vaihtaisitko elämäsi siihen, että silvot itseäsi joka vitun viikko, kun et vaan pysty katsomaan itseäsi peilistä ja olemaan edes vähän tyytyväinen siihen peilikuvaan :)?

Ikinä en ole kehdannut mennä sairaalaan tikattavaksi, vaikka olisi ollut ehkä tarvettakin...

No onkos se silvottu peilikuva sit ollu parempi?

Meikäläinen joi itseni melkein kuoliaaksi itseinhon vallassa. Join kuusi kuukautta putkeen raakaa viinaa. Sairaalasta päästyäni Antabus-kuuri päällä. On pitänyt kulkea psykologilla, depressiohoitajalla ja psykiatrilla. Pillereitä on Opamoxia, Mirtazapinia ja muuta paskaa. Otin kolminkertaisen annoksen Antabusta ja viinaa päälle, kun yritin tappaa itseni. Sitten aloitin kuntoilun. Hieman hävettää salilla, kun penkistä nousee hädin tuskin 50 kiloa. Mutta silti lopetin viinan. 16 vuoden tupakoinnin jälkeen lopetin röökinpolton. Salilla käyn vaikka lihakseni ovat kuin pikkutytöllä. Pitää vain uskoa itseensä, vaikka peilistä katsoo minkälainen paska tahansa. Mun peilistä katsoo ylipainoinen ja helvetin ruma juoppo. Mutta mä olen päättänyt, että 10 vuoden päästä siellä peilissä on jotakin muuta.

Meikäläinen joi itseni melkein kuoliaaksi itseinhon vallassa. Join kuusi kuukautta putkeen raakaa viinaa. Sairaalasta päästyäni Antabus-kuuri päällä. On pitänyt kulkea psykologilla, depressiohoitajalla ja psykiatrilla. Pillereitä on Opamoxia, Mirtazapinia ja muuta paskaa. Otin kolminkertaisen annoksen Antabusta ja viinaa päälle, kun yritin tappaa itseni. Sitten aloitin kuntoilun. Hieman hävettää salilla, kun penkistä nousee hädin tuskin 50 kiloa. Mutta silti lopetin viinan. 16 vuoden tupakoinnin jälkeen lopetin röökinpolton. Salilla käyn vaikka lihakseni ovat kuin pikkutytöllä. Pitää vain uskoa itseensä, vaikka peilistä katsoo minkälainen paska tahansa. Mun peilistä katsoo ylipainoinen ja helvetin ruma juoppo. Mutta mä olen päättänyt, että 10 vuoden päästä siellä peilissä on jotakin muuta.

Nyt oli vappukaljoissani pakko kirjautua sanomaan:Asiaa tekstiä.

Asiatekstiä! ja rispektit oikeasta ratkaisusta

Asiatekstiä! ja rispektit oikeasta ratkaisusta

Näin! Ja tottakai takaiskut kuuluvat asiaan. Joskus on mennyt monta viikkoa hyvin ja sitten tapahtuu repsahdus. Makaat himassa sipsipussi kourassa ja vedät viinaa ties kuinka monetta päivää. Ei siinä auta jäädä itkemään. Kärsit vain krapulan ohi ja lähdet takaisin salille. Naama on ehkä turvoksissa viinasta hetken aikaa, mutta paskanko väliä. Ei meistä kukaan täydellinen ole.

Räyh! Onneks pamahti facebookissa seinälle muistutus tästä threadista, olin unohtanut koko jutun. Exän muuttoa tässä hoitanut jo useamman päivän, roudannu ja kasannut huonekaluja, pakkohan siinä on samalla tissutella kun vielä vittuillaan hitaasta suorituksesta ja itte istutaan toisaalla telkkarin ääressä. Tänään sitte ekaa päivää yksin himassa ja viskin ja oluen voimalla musiikkia kuunnellen. Ei vituta yhtään muuten ku se etten saanu aikaseks aiemmin hankkiutua eroon tosta akasta. Oon miettiny kokonaan siirtyväni savuihin mutta tää juominen on vaan niin mukavaa touhua että koitetaan pitää ne sulassa sovussa keskenään <3

Saatana pakko lähteä torille tarkastamaan meno. Autolla sinne jos ei meno miellytäkään, jos taas miellyttää niin kori olutta takakontissa ja auton hakee sitten seuraavana päivänä.
Kuskina olin ja hyvät massit tuli tienattua:hyvä: Oli kyllä porukka niiiiiin seipäässä ja sekasin ettei ole tosikaan...

Perkele minä tonne karvarannekepappimestaan mene enää ikinä.

13e maksoin tuplakepanssista riisillä ja maidolla niin helvetti sieltähän tulee normaali kepappi. Eikä mun järkkäämästä mekkalasta huolimatta siihen lautaselle tullu lisää sitä tavaraa...

... paska paikka.

Wuhuu, ei oo edes krapulaa!

Enkä kirjoitellut mitään superhäröä :D.

Vois tissutella loput kaljat pois kaapista :kippis1:

Ei tullu vielä krapulaa. Olen vieläkin humalassa. Heräilenpä ja lähden asentamaan kaverin tietokoneen kuntoon. Toivottavasti saan asennuspalkkioseksiä.

Punaviinistä saa hirveimmät krapulat ikinä. Pelkästä punkusta. Nyt on sellainen olo, että ei tiedä miten päin pitäisi olla kun mikään ei ole hyvä. Enkä tiiä onko nälkä vai ei ku mahassa on vellonut koko päivän. Nää on näitä päiviä milloin muistaa, miksi ei juo kuin sen pari kertaa vuodessa. Ei eilenkään pitänyt kuin mennä ystävälle syömään kera punkkupullo -> ajoissa kotiin nukkumaan -> ajoissa aamulla salille. Tulin kotiin vasta aamulla :face:

Back
Ylös Bottom