Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä mieltä muuten olette baariin lähdöstä? Siis sitten illemmalla. :)
^

Aikasemmin olin, että vasta vappuna juon mut vitut, juon tänäänki ja onhan se mukava lähteä kattomaan ihmisiä ilman sen suurempaa hakupäällä-modia. Että :kippis1:

Lonkeroa, Motörhead-viiniä, Leijonaa, Royal Salmiakkia toista päivää putkeen.

Ryypätessä vituttaa, kun lähtee ruokahalu. Ei vain pysty edes ajattelemaan syömistä, vaikka maha kurnii. Sitten kun ryyppää kaksi päivää ilman ruokaa, niin sunnuntaina on ihan kammottavat tärinät. Maanantaina kun menee töihin, niin olo vain pahenee. Paniikkihäiriötä pukkaa ja sitä lupaa itselleen, että ei enää ikinä. Mutta seuraavana viikonloppuna alkaa kuitenkin sama rumba.

Ryypätessä vituttaa myös se, että menee kontrolli. Tai ei ryypätessä vituta, mutta seuraavana päivänä. Sitä on tullut kirjoitettua oma Facebook-seinä täyteen paskaa ja yksityisviestejä kaikille maailman (hyvännäköisille) naisille. Koita nyt siinä sitten keksiä tekosyytä, miksi työpaikan Sirpalle tai naapurin Leenalle on tullut pistettyä viestiä, että "Olet MILF. Tahtoisin päästä työntämään ison ******* mahtavien munkkiesi väliin".

Ryypätessä vituttaa myös se, että menee kontrolli. Tai ei ryypätessä vituta, mutta seuraavana päivänä. Sitä on tullut kirjoitettua oma Facebook-seinä täyteen paskaa ja yksityisviestejä kaikille maailman (hyvännäköisille) naisille. Koita nyt siinä sitten keksiä tekosyytä, miksi työpaikan Sirpalle tai naapurin Leenalle on tullut pistettyä viestiä, että "Olet MILF. Tahtoisin päästä työntämään ison ******* mahtavien munkkiesi väliin".
Et kai sentään oikeasti ole tuollaista kirjoitellut Sirpoille ja Leenoille? :D

Pexille:

:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pexille:

:D

Noniin, nyt viimeistään tunnelmat nousee. :D

Itsekin olin viime lauantaina ilman mitään hakupäällä-moodia baarissa. Löysin sitten baarista erään puolitutun tytön ja toin sen kotiini. :D
Varmasti moni täälläkin huomannut sen, että jos on baarissa meiningillä "NYT HAETAAN NAISIA PERKELE" niin sitten niitä ei varmasti löydy.
Rauhassa tsimmaillen vaan niin hyvä tulee. :)

^ Kuuntelin sit täs 10 min aikaa ton koko Kuningas Pähkinä EP:n, ihan vitun kovaa settiä vaik normist vihaan suomiräbää yli kaiken. Joo tollasel fiiliksel jos lähtee ni epätoivo monest paistaa läpi. No, ite muutenkaa oo niin noiden yhen illan juttujen perää, monest lähtee sinne baarii vaa pitää kivan illan. Kerran sain turpaan ja silti hymyilin koko matkan himaa :D

Oon sen verran avartanut musiikkimakua metallista pois päin että myös suomirap menee. Petri Nygård sopii tiettyihin tilanteisiin. Ei vaan pidä ottaa liian vakavasti niitä biisejä.
Tää on vähän erilainen Nygårdin tekemä kappale:

Eilen piti parille lähtee naispuoleisen kaverin kans kun ei kuulemma kehdannu yksin istua kuppilassa. Pari olutta vaihtu keskustan tanssihelvettiin ja siitä tietysti tän naisen kämpille yöks. Koko päivän helvetinmoine krapula, ruokahalu ihan nollissa ja morkkis tietysti päälle. Eikä ees seisonu :face:

Eilen piti parille lähtee naispuoleisen kaverin kans kun ei kuulemma kehdannu yksin istua kuppilassa. Pari olutta vaihtu keskustan tanssihelvettiin ja siitä tietysti tän naisen kämpille yöks. Koko päivän helvetinmoine krapula, ruokahalu ihan nollissa ja morkkis tietysti päälle. Eikä ees seisonu :face:

ihan ku ois omista kokemuksista kertonu.......

Aijaijai kun baari kiinnostais.

Nyt kun miettii niin mikäs minua estää? Ei yhtään mikään. :) Ei oo kukaan akka määräilemässä. Onneksi en seurustele. Paskaa hommaa se vaan on ja jossain vaiheessa akka jättää kuitenkin!

Et kai sentään oikeasti ole tuollaista kirjoitellut Sirpoille ja Leenoille? :D

No, se juuri onkin ongelma, että olen. Kun iso ratas lähtee pyörimään, niin sitä ei pysäytä mikään. Mä en ole humalassa väkivaltainen enkä muutenkaan ongelmallinen, mutta itsestäni osaan kyllä tehdä naurettavan.

Iiiiik, mitä mä oikein laitan päälle!!??

Huh, keksin ratkaisun: farkut ja t-paita. :) Melkein tuli paniikki

Ps. Tilanne oli kuvitteellinen. On helppoo olla mies.

No, se juuri onkin ongelma, että olen. Kun iso ratas lähtee pyörimään, niin sitä ei pysäytä mikään. Mä en ole humalassa väkivaltainen enkä muutenkaan ongelmallinen, mutta itsestäni osaan kyllä tehdä naurettavan.

Heh juuri noin. En ole itse naamakirjassa juuri tuosta syystä eli osaan tehdä ääliön itsestäni kännissä, vaikken ole koskaan agressiivinen, mutta kumman tyhmä sitä voi olla. Parempi pysyä anonyymissä ääliyydessä kuin nimellä esiintyä.

.. jos sitä sunnarit ;)

Back
Ylös Bottom