Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ei saatana, perjantaina otin ihan kunnolla ja nyt on edelleen maanantaiaamunakin vielä outo olo. On se nyt saatana jos toipumiset venyy jo kolmanteen päivään, niin kohta on kyllä hieno harrastus täysin pilalla.

Yhen päivän juomisesta tulee 2-3 päivän rapeli, 2-3 päivän juomisesta tulee yhen päivän lievä.

Itse oon huomannut, että kolmannen päivän jälkeen krapulan määrä pysyy vakiona. Eli jos on tullut juotua kolme päivää, on "periaatteessa" sama juoda vielä neljäs ja viideskin, koska rapula ei enää pahene. Ja ei, minulla ei ole tapana juoda viikkoa putkeen, mutta joskus lomalla olut saattaa maistua hieman enemmän.

Itse oon huomannut, että kolmannen päivän jälkeen krapulan määrä pysyy vakiona. Eli jos on tullut juotua kolme päivää, on "periaatteessa" sama juoda vielä neljäs ja viideskin, koska rapula ei enää pahene. Ja ei, minulla ei ole tapana juoda viikkoa putkeen, mutta joskus lomalla olut saattaa maistua hieman enemmän.

Jaa-a,olen kerran elämässäni juonut neljä päivää aikalailla aamusta iltaan. Kyllä olo oli sen jälkeen niin epätodellinen, että en ole moista kokenut vaikka muutamia kertoja on kesällä mökillä kolme päivää mennytkin.

Mutta itse asiaan. Kahden viikon loma edessä, joten kovasti jo polttelisi alkaa tissuttelemaan aikani kuluksi. Pitäisi vaan hetki vielä malttaa odottaa, että ei ole illalla liian jumissa. Tyttöystävälläkin töitä viikonloppuna niin tiiviisti, että ei tarvi hänen kanssaan aikaa viettää:D

Huomenna kokkaillaan nassua ! :thumbs:

jepjep:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tekosyyt annettu avokille eilen: 1. Vanhoja kavereita tulee kylään (kutsu omiasikin), 2. Kunnon kokkailut, 3. Maistellaan pari hyvää viiniä ja viskiä läpi.

Todellinen ajatus: 1. Pahimmat viinurit tulee kylään (lupasin niille naista), 2. Onpahan aamuksi fiiniä darrasafkaa, 3. Viski on hyvää.

Tekosyyt annettu avokille eilen: 1. Vanhoja kavereita tulee kylään (kutsu omiasikin), 2. Kunnon kokkailut, 3. Maistellaan pari hyvää viiniä ja viskiä läpi.

Todellinen ajatus: 1. Pahimmat viinurit tulee kylään (lupasin niille naista), 2. Onpahan aamuksi fiiniä darrasafkaa, 3. Viski on hyvää.

Mulla on ihan samat taka-ajatukset ja selitykset :D

Back
Ylös Bottom