Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Stam1na toimii livenä! Viime Sakara Tourilta tuliaisiksi tuli "Saatana Perkele" -paita, nenä poskelle, vähän veriset vaatteet ja mieletön kunnon kohotus 4h moshauksesta

korjaus

Eipä ollut huono keikka ollenzkas, hyrde veteli orkkansa kans Noceboo ja vanhempaa hyvässä suhteessa. 5/5 fiilis ratingi. Olin myös viime Sakara Touril itsekin, kuskina, sivuseikka. Mutta käteen jäi unohtumattomia muistoja.

edit. paidat makso 20 egee, eli ei paha, silti ei mukaa tarttunu Stammu tuliaisia :(

Viimeksi muokattu:
Nyt keikan jälkeen fiilistellään musiikilla, lähinnä peli musaa ja mitä nyt tulee mieleen nauttimisen jälkeen. Selvä päivä muuttuu yllättävän helposti täydellisyydeksi.
Siinä on jtn. Itse MGS sarjaan kiintyneenä ja musaan yhtä lailla:
edit. kapakit ei ollu auki, joten homma hoidetaan vissiin sitten vanhan kaavan (uuden kaavan) kalsareiden tehostamis ryöpytyksellä.
hyper edit. melkosia game score musia tuottanut tuokin velho (Konami) , ei voi ku ihmetellä vain murri päissään.
edit irritation. oon vast pelannut 1-3 sarjan pelit läpi mutta tässä "themes" on silti jtn.
Toivottavasti tällaiset video + muu schaissen kirjustus ei pilaa ketjua, mun mielestä asia on vain näin ku olen edellä todennut tiloissani.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
1. Vkl ja kaveri lähti käymään
2. Tota minttu blackia ihan kiitettävästi lisäksi 6 pitkää
3. Täh.. Ilmeisesti sama ku 1.
4. Huomen tentti jostain johtamisesta, fuk
5. öö se joku häiskä joka vissiin saatiin kii tai se silleen ampu sen jostain kauempaa, fuk limusiinit ja silleen
6. Piti kattoa 7 kertaa arviolta kysymykset, onneks on siellä ekana siellä :) Nyt kyllä menee öiset massanrakentamiset vituiks mutta ehkä sitä on pahempiakin asioita tullut tehtyä elämässä, kuten poltettua äsken tupakkia :/

"Päät pois tai hirteen, aivoton maan johto :))" Heti perään jtn "'cause I feel like dancing tonight, I'm gonna party like it's my single ride" wtf mun playlistia vaivaa..
Edit: typoja

Miten voi olla saatana kännissä tähän aikaan vielä eilisen baarireissun jäljiltä? No eipä tarvii autoa ajella ainakaan joten kai se on pakko lähtee uuteen nousuun vaan

Vittu mikä räkätauti iski. Onko kellään kokemuksia taudin parantelusta alkoholin avulla, pitäis päästä pelikuntoon äkkiä, kun on talviloma ja ois aikaa reenata niin maan perkeleesti

Pari pulloa viskiä ja viinaa luulisi auttavan flunssaan. Itse koin 80% Saaremaa ja 60% Strohin auttavan vähän, ainakin oloja oli hyvin seuraavana päivänä vielä illalla, tosin aamu 6 valvottiin joskus sillon ja 12 päivällä heräs fiiliksissä. Edeltävä päivä oli mennyt myös ryyppäämiseen viskin kanssa tosin. On toi alkomaholi jo niin nähtyä. :D

Pari pulloa viskiä ja viinaa luulisi auttavan flunssaan. Itse koin 80% Saaremaa ja 60% Strohin auttavan vähän, ainakin oloja oli hyvin seuraavana päivänä vielä illalla, tosin aamu 6 valvottiin joskus sillon ja 12 päivällä heräs fiiliksissä. Edeltävä päivä oli mennyt myös ryyppäämiseen viskin kanssa tosin. On toi alkomaholi jo niin nähtyä. :D

Kait se on jollakin terävällä yritettävä tilannetta korjata :D eipä tosin oo yli kuukauteen kännejä tullu juotuakaan, ja viimeseen kahteen viikkoon ei tippaakaan.

Kaveri teki paukun leijonasta, appelsiinimehusta ja mun leaderin saatanan makusesta(banaani) proteiinijauheesta.

Ei tässä muuta, jatkakaa ja pitäkää levottomat hauska ilta.

Voi saatana kun piti mennä töhöilemään tuliaisostoksilla. Fizzin dry apple aivan hirveän makuista vaikka kuivista (hyvistä) siidereistä pidänkin. Eka tölkki kumottu ja 23 vielä jäljellä...

Nachot perkele loppu :( Mutta juomia riittää vaikka aamuun asti joten eiköhän tässä vedetä niin pitkään kun jaksetaan! Huomenna ihana lepopäivä eli mättöä ja lepoa <3

Back
Ylös Bottom