Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Aamulla oli pikkasen pöhnäolo, mutta sai onneks nukuttua vielä sen verran, että nyt on ihan hyvä olo. Hyvinkin positiivinen asia, kun ottaa huomioon, että oluen lipittely alko eilen aamulla seiskan jälkeen ja jatkui yöllä johonkin yhteen :D

Hyi vittu millainen krapula. Se on vituttava kun juon muutaman päivän putkeen tai enemmän niin ei saa nukuttua kun silleen säpsähtää hereille just kun on nukahtamassa ja väsyttää silti helvetisti. Ei nyt sentään niin paha krapula kuin joskus kun ei pääse edes tietokoneelle kirjoittamaan mitään. Yritän tasoittaa vähän tätä parhaimillaan.

^^ turvallista matkaa :D
Joo ei helevetti, vieläkin tuntuu olo aika riutuneelta. :D Muisti hävis jossain puolenyön jälkeen, kai mä sen Klamydian näin mutten kyllä muista yhtään mitään siitä. Kaveri meni eka nukkumaan ja kertoi että olin jossain neljän aikaan rymynnyt hyttiin puoliks juotu tuoppi kädessä, huitassu ne loput naamariin ja rysähtäny siihen sängylle(kaveri ystävällisesti oli avannu sen valmiiksi) ja kuorsaus oli alkanu kuulumaan.

Mut kaveri veti vielä paremmin, hävis illan aikana ja käveli vastaan kun lähettiin laivalta, niin helvetin kännissä kun vaan ikinä voi olla ja hyvä kun pystyssä pysy. Ja ei tietenkään ukolla mitään hajua missä oli seikkaillut. :D

12 kaljaa ja salmiakkikossupullo <3 nämä pohjiksi ennen wanhojen risteilyä. Voi helvetti, huomenna pakko jatkaa risteilyltä suoraan paikalliseen, tulen tähän ketjuun kitisemään krapulaani sunnuntaina sitte :)

Tänään se alkaa ja loppuu sunnuntai aamuna... helpottaa.

Kännissä sitä ei tajua miten tylsää selvinpäin on. Selvinpäin kyllä huomaa miten kännissä muut on. Viimenen saatanan perjantai ku lähen kuskiks ilman yhtään selvinpäin olevaa kaveria

Huhhuh... Noh huomenna tulee kiva päivä.

Olihan taas. Vittu eilen piti ottaa sievästi, ku tänään muutto, niin käsistähän se lähti. Lumihankea pitkin pyörin kotia joskus kahen aikaan, eikä mitään muistikuvia siitä ku oon tullu kotiin. Emäntä sano, että oksensin johonkin, mutta vittu minä löydä mistään :D

Back
Ylös Bottom