Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Oon kolmen viikon aikana juonu yhteensä ehkä 15 kaljaa. Tekis tänää mieli riipasta, mut on penkki niin kovassa nousussa pitkästä aikaa ettei viittis riskeerata :D Kait sitä pari kärsii ottaa

Oon kolmen viikon aikana juonu yhteensä ehkä 15 kaljaa. Tekis tänää mieli riipasta, mut on penkki niin kovassa nousussa pitkästä aikaa ettei viittis riskeerata :D Kait sitä pari kärsii ottaa

Penkki vaan kasvaa ku vetää kunnon kännit. Ethän sä ny kehtaa maanantaina mennä salille ilman krapulaa.. mitä sun salikaverit ajattelee susta sen jälkee?

Penkki vaan kasvaa ku vetää kunnon kännit. Ethän sä ny kehtaa maanantaina mennä salille ilman krapulaa.. mitä sun salikaverit ajattelee susta sen jälkee?

No nehän pitäs mua ihan tissiposkena :D On muutenkin niin helppo kaveriporukka, ku reenaamista joutuu kokoajan jotenkin selittelemään, mutta ryyppääminen on täysin hyväksyttävää ja itsestäänselvää :D käyhän niistä pari onneks salillaki

oih.. litran leka ja muutama bisse takana.. viel ois toistakyt olutta. mennäkkö paikallisee vai jäädä himaa vonkaa piparia..... paikallisee vonkaa piparia->

Ensimmäinen perjantai selvinpäin sitten viime toukokuun. Tällee vähän aihetta sivuten. Olis pitäny mennä baariin vaan ku nyt ei saa unta...

Tää tulee vähän etuajassa, mutta huomenna on takuukrapula ja illalla varma känni. Pitäs muutaman tunnin päästä lähteä rock-risteilylle. Laivareissuthan on tunnetusti turmiollisia. :D

Vähän tekis taas mieli. Kuukaus sit join kännin viimeks. Viinipullo jo kaapissa, sillä on hyvä alottaa :)

Back
Ylös Bottom