Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
huhhuh, iltapäivällä ku heräs ni ekana vessaan kuselle ja katon et mitä vittua mulla on otassa hiusrajan lähellä jonkillainen haavaside, otan pois ja nään 5 tikkiä ja parisenttisen haavan, kipua ei tunnu. Kävelen takas sohvalle istumaan ja katon et siinähän on eessä pöydällä syvä lautanen täynnä ilmeisesti oksennusta, samantien meinas lentää uudestaa laatta. Oli taas sit vissii todella hauska aatto, saa miettimään joko sen tipattoman pitäis ja kattelis jos sitä jatkasi pidempää.. :D

hahaa, hyvää settiä jengillä. Piti herätä aamupuolyheltätoista ihan vaan koska tärisin niin paljon. Menin viisaaana miehenä juomaan vettä vain huomatakseni et mun eiliset laatat vielki lavuaarissa mihin ne unohtu ku piti lähtee baarii. Oli kivaa paitsi ku joku tankki tuli hinkkaa itteää mua vasten. Tuli niin iso yökötys, että päätin mennä hakemaan vähä juotavaa, no tuli vissii aika kalliiks se viskikola ku 50:sen setelillä sain yhen drinkin.. Vittu..

Lähdin kerran vetään polilta lisää viinaa ennen kuin ne kerkes tikkaan. Oli ne siihen silmäkulmaan kerennyt jonkun siteen laittaa, veri ei enää valunut joten taksi seagramille.

Noita aikoja ei pahemmin nykyään kaipaa, mutta silti välillä mopo lähtee käsistä. Meininki yleensä levoton kun mä päihteisiin tartun
joka kerta sama homma, ehkä mä joskus vielä vartun.

Join 1 oluen ja 1 siiderin siina klo 01-03 valisena aikana mita olin ulkona. En ollut edes hiprakassa, mutta sain silti kavereilta myotatuntokrapulan koska vietin tanaan paivan heidan kanssaan. Fuuuuuuck. Oli kylla surkean nakoista sakkia joten ei ihmekaan etta tarttui minuun :D

Jos sitä seuraavan kerran juhannuksena... aamuyöstä alko hirveä tärinä jota jatku pitkällä päivää ja sai oksentaa urakalla niin että vieläki polttelee kurkkua. Ainoa hyvä puoli oli se että ei ollu pää kipeä.

Ihan siistiä taas. Kohta pitää lähtee töihin ja ei minuuttiakaan saanu nukuttua. Kauhee darra vieläki päällä. Ei ehkä ollu niin hyvä idea juoda perjantaina ja lauantaina aamusta asti

Hyhhyh, maistuupas kahvi vieläkin pahalta, on kylmä ja tärisyttää. Kumma homma kun kankkuset kestää nykysin kaksi päivää, vaikka käy vaan yhden illan viihteellä.
Näin vielä unta että olin menny entiseen paskalafkaan takasin töihin ja pomo naputti jostain mitättömästä. Liskotkin olis ollu parempia!

Mulla ei oo ku muutama hassu bisse :(.

Kaupassakaan ei kehtais käydä, pitäs olla freesinä töissä aamulla :david:.

Hmmmm....

Vittu, käyn kaupassa hakee "muutaman" bissen.

Hajotaan sitten aamulla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
On kyllä sellanen myrsky tuolla ulkona, että taitaa jäädä tänään menemättä salille. Sama "ottaa" välipäivä. Onneks on kuitenkin viskii ja kaljaa kotona jo valmiiks :)

Oon muuten aika kännissä.

Mutten tarpeeksi.

Enempää en viitsi juoda, että selviän töihim huomenna.

HA HA HA ANTIFA saatana.

Ei kai sitä nyt vielä voi lopettaa.. ite siirryn just vasta oluesta viskilinjalle. Ja parin tunnin päästä alkaa jo pikkuleijonien välierä

Huomenna laivalle !

Selvinpäin kun en kehdannut, niin tänään meen ihan oikeesti vaikka prismaan ja etsin oikean röökiaskin pelkästään arpomalla niitä numeroita :D Aijai, ihan kuningas läppä. Toivottavasti en saa turpaan..

Back
Ylös Bottom