Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Jos olisi munaa, niin tekisin lopullisen teon (yritetty on. epäonnistuttu on :david:).

Ehkä joskus..

En mä tätä vittu voi enää sietää.

Nykyään oon töissäkin ihan paskana ja duunipäivä menee siihen, kun yritän olla mahdollisimman normaali, hah hah haa!

Pitäs varmaan mennä puukottaa manneja, niin joku niistä runkkareista tulis ampuu mut baariin :lol2:!

Jos olisi munaa, niin tekisin lopullisen teon (yritetty on. epäonnistuttu on :david:).

Ehkä joskus..

En mä tätä vittu voi enää sietää.

Nykyään oon töissäkin ihan paskana ja duunipäivä menee siihen, kun yritän olla mahdollisimman normaali, hah hah haa!

Pitäs varmaan mennä puukottaa manneja, niin joku niistä runkkareista tulis ampuu mut baariin :lol2:!

Näin vanhempana valtiomiehenä voin sanoa, että ei se itsari mikään ratkasu oo ei auttanu muakaan :D

Ei vaan päivä kerrallaan

En mä tätä vittu voi enää sietää.Nykyään oon töissäkin ihan paskana ja duunipäivä menee siihen, kun yritän olla mahdollisimman normaali, hah hah haa!

Mitä et voi sietää ? Elämää ? Paskan elämän takia olet paskana ?

:kippis1: Hep.

Joo eilen oli semmoset olot vittu 15h ainakin, että hohhoijaa. Kiskottiin 80% Saaremaa ja 60% Stroh:it mennen tullen ja tulihan sitä oltua aika hyvissä vielä eilis aamunakin. Flunssa kyllä lähti meinaan aika vikkelästi, mutta eilinen oli perseestä. Ruoka ei maistunut yhtään. :D UV:hen asti ainakin taukoa koko paskasta.

Muija lähdössä baariin kaveriensa kanssa, joten vedän kalsarit ja pelaan koko yön bf3. Ainoana ongelmana pidän lantringin nopeaa loppumista, sen jälkeen täytynee juoda tuota viron myrkkyä raakana :kippis1:

Muija lähdössä baariin kaveriensa kanssa, joten vedän kalsarit ja pelaan koko yön bf3. Ainoana ongelmana pidän lantringin nopeaa loppumista, sen jälkeen täytynee juoda tuota viron myrkkyä raakana :kippis1:
Mä kaipaan sitä ku vedin kalsarikännit ja pelasin WoWia hyvässä porukassa. :/

Nyt kun en enää dokaa, ainakaan toistaiseksi, enkä pelaa WoWia, puuttuu elämästä jotain suurta. :/

Mä kaipaan sitä ku vedin kalsarikännit ja pelasin WoWia hyvässä porukassa. :/

Nyt kun en enää dokaa, ainakaan toistaiseksi, enkä pelaa WoWia, puuttuu elämästä jotain suurta. :/
Ainahan sitä voi virkistää muistoja juomalla kaliaa ja pelaamalla WoWin sijasta jotain miesten peliä, esimerkiksi battlefieldiä :kippis1: Kouluhommatkin tältä vuodelta pulkassa ja seuraava duunivuoro vasta tiistaina, joten voin heittää päivärytmin ihan huolella vituiksi :dance2:

Back
Ylös Bottom