Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Just silloin ku tahtois lähtee juhlimaan, niin miks kukaan kaveri ei silloin jaksa? Mulla olis tos yökerho tien toisella puolella, mut en mä halua mennä sinne yksin kalsarikännei vetämään.

Nyyh.

Just silloin ku tahtois lähtee juhlimaan, niin miks kukaan kaveri ei silloin jaksa? Mulla olis tos yökerho tien toisella puolella, mut en mä halua mennä sinne yksin kalsarikännei vetämään.

Nyyh.

Eihän ne oo kalsarikännit, jos baariin menee :D

Hitto kun darranen olo vieläkin.

Eihän ne oo kalsarikännit, jos baariin menee :D

Hitto kun darranen olo vieläkin.

Tarpeeksi säälittävää silti:D

Mutta no worry enää, koska sain suostuteltua kaverin lähtemään mun kanssa! Ei tarvinnut kuin valittaa muutamalle kymmenelle ennen sitä kuinka on pakko päästä ulos johonkin:D

Nyt happyhappy.

Yritin juodaa itseäni hengiltä eilen siinä kuitenkaan onnistumatta. Syy: 30 kiloa lihonut ex tuli baarissa vastaan haluten tehdä lähempää tuttavtuutta :purjo:

Illan kohokohtana voidaan pitää kun pizza kädessä kävelin poliisiautoon suoraan vastapalloon :D

Tänään sitten otetaan... Ja kunnolla.

Vähän niinkuin ennakkoon, kun päivä on ollut sellainen mikä on, niin tiedän tasan tarkkaan et illasta/yöstä tulee aivan sairas.

Nyt alkaapi :kippis1:

Olipa viime vkl melkoset firman pikkujoulut,pakko oli ottaa lauantai siinä samassa ja maanantaina oli vielä melkonen rapsa päällä töissä ja lievä morkkis :( Mutta nyt on pakko ottaa pikku keissi sauna bissee,meinaa jo ens vkl riennot janottaa!

Back
Ylös Bottom