Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Joo-o...

Rystyset turvonneina, vituttaa, suruttaa, itkettää (kuten joka vitun päivä :))...

Jotain (puoli)hyvää sentään löytyy, eli yksi ihminen tästä maailmasta, joka jaksaa kuunnella, jonka kanssa on helvetisti helpompaa...

No jaa, ei tää elämä tästä paskemmaksikaan muutu :)

Lisää kaljaa ja jatketaan suunnitelmia niitä tiettyjä paskakasoja kohtaan :)...

Joo-o...

Rystyset turvonneina, vituttaa, suruttaa, itkettää (kuten joka vitun päivä :))...

Jotain (puoli)hyvää sentään löytyy, eli yksi ihminen tästä maailmasta, joka jaksaa kuunnella, jonka kanssa on helvetisti helpompaa...

No jaa, ei tää elämä tästä paskemmaksikaan muutu :)

Lisää kaljaa ja jatketaan suunnitelmia niitä tiettyjä paskakasoja kohtaan :)...
Jos haluat avautua enemmän niin avaudu ihmeessä. Oot kuitenkin pitkään tommosia viestejä kirjotellu. Kuunnellaan kyllä.

Itselläni iso rommikola menossa. Näyttää kokikselta joten juksaan nyt itseäni. :)

Jos haluat avautua enemmän niin avaudu ihmeessä. Oot kuitenkin pitkään tommosia viestejä kirjotellu. Kuunnellaan kyllä.

Itselläni iso rommikola menossa. Näyttää kokikselta joten juksaan nyt itseäni. :)

Osittain haluaisin suoltaa kaiken mun paskan tänne, mutta en uskalla..

En voi tietää, et kuinka moni mut oikeen tunnistaa täällä ja siitä ei sitten mitään hyvää seuraisi..

Sanotaan nyt sen verran, et järjetön suru ja viha on täyttänyt mun mieleni hyyyvin pitkän aikaa :)

Ja vuosien ajan mä yritin saada sitä pahaa oloa pois, olemalla aivan järjetön kusipää muille ihmisille..

Tietenkin ne immeiset sitten lähti mun elämästä, mikä oli enemmän kuin oikein.

Miksi mä olen mieleltäni tämmöinen mikä olen, siihen mulla itsellänikään ei ole kunnollista vastausta (osittain osaan "veikata" mistä voisi johtua, mutta ei se kaikkea selitä..)

Nykyään yritän olla mahdollisimman "rauhallinen", semmoisissa tilanteissa, missä on pakko olla toisten ihmisten kanssa (esim. työkaverit), kaiken sen paskan mä sitten puran itseeni, kun oon yksin.

Yksi outo asia on se, kun oon vaikkapa töissä, niin vähän aikaa voi olla jopa ihan "hauskaa" (=omat ongelmani ikään kuin siirtyy taka-alalle), kunnes jossain vaiheessa se tyyneys katoaa ja palataan rytisten siihen omaan maailmaani (tekisi vaan mieli haistattaa kaikille vitut ja tehdä jotain julmaa..).

Siks sitä kaljaa tai muita vastaavia juttuja tulee kiskottua.. Sillä saan mieleni edes vähäksi aikaa helpommaksi. Raukkamaistahan se on paeta omaa mieltänsä..

Ja olen kännissä, joten saan kirjoitella tänne :dance:

Ps. Olkoot tämä mun viimeinen itkuvirsi täällä :)

Frendi puhalsi alkometriin 5,8. Poliisit naureskeli että sun pitäisi olla kuollut noilla promilleilla:lol2:

Osittain haluaisin suoltaa kaiken mun paskan tänne, mutta en uskalla..

En voi tietää, et kuinka moni mut oikeen tunnistaa täällä ja siitä ei sitten mitään hyvää seuraisi..

Sanotaan nyt sen verran, et järjetön suru ja viha on täyttänyt mun mieleni hyyyvin pitkän aikaa :)

Ja vuosien ajan mä yritin saada sitä pahaa oloa pois, olemalla aivan järjetön kusipää muille ihmisille..

Tietenkin ne immeiset sitten lähti mun elämästä, mikä oli enemmän kuin oikein.

Miksi mä olen mieleltäni tämmöinen mikä olen, siihen mulla itsellänikään ei ole kunnollista vastausta (osittain osaan "veikata" mistä voisi johtua, mutta ei se kaikkea selitä..)

Nykyään yritän olla mahdollisimman "rauhallinen", semmoisissa tilanteissa, missä on pakko olla toisten ihmisten kanssa (esim. työkaverit), kaiken sen paskan mä sitten puran itseeni, kun oon yksin.

Yksi outo asia on se, kun oon vaikkapa töissä, niin vähän aikaa voi olla jopa ihan "hauskaa" (=omat ongelmani ikään kuin siirtyy taka-alalle), kunnes jossain vaiheessa se tyyneys katoaa ja palataan rytisten siihen omaan maailmaani (tekisi vaan mieli haistattaa kaikille vitut ja tehdä jotain julmaa..).

Siks sitä kaljaa tai muita vastaavia juttuja tulee kiskottua.. Sillä saan mieleni edes vähäksi aikaa helpommaksi. Raukkamaistahan se on paeta omaa mieltänsä..

Ja olen kännissä, joten saan kirjoitella tänne :dance:

Ps. Olkoot tämä mun viimeinen itkuvirsi täällä :)

Kannattaa vaan mieluummin tänne niitä tuntojaan purkaa, kun peiliin tai muihin. Täällä ollaan aina kännissä ja aina suvaitsevaisia muitten virheille ja ominaisuuksille :) jaahas josko sitä hakis rakkaan kaksnelikantin paksista taas muutamat ryypyt ja lähtis hakeen naisen lämpöä huonolla menestyksellä niinkun yleensä

Tänään otetaan Neukun kanssa isoo viinaa niin pitkään kun jaloillaan kestää. Loput pillillä lattialta.

Aivan järjetön vitutus kun kaikki mahollinen vituttaa samaan aikaan. Tais loppua tää reilu kuukauden selvä putki tähän. Korkkaisko oluen vai viskin. Vai joisko ensin avokin lonkerot.

Ei oikein tiedä mitä pitäisi tehdä, jäädä kotia pelaamaan pleikkaa, vai lähteä vähän keskustaan frendien seuraksi ( baariin ). Parasta aikaan tässä kittailen terästettyä glögiä ja täytyy sanoa, että pistää hymyn naamalle, kun ajattelee keskustaa :pano:

Toisaalta välillä olisi mukavaa olla vain kotona, mutta mites ollakkaan kaikki tutut sattuvat olemaan siellä keskustassa. Vasta eilen tuli käytyä nostamassa kuppia, tosin vain kolme Gin toniccia.

Back
Ylös Bottom