Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Pienet morkkikset puskee aina joka kerta baari-iltoje jälkee ku syömiset ja nukkumiset menny täysin vituiks varsinkin jos on paukkunut edellisellä viikolla enkat ja treenannu ihan täysillä koko viikon. Lauantain baarireissun jälkee paino putos 2kg, kun olin syömättä iha liian pitkään ja unirytmit iha täysin sekasi. Plussana oli herätä ihanan mimmin vierestä, niin ei enään hirveesti syömiset, nukkumiset ja treenit siinä vaiheessa enään kauheesti kiinnostanu.. ;)

Miks nää darrat kestää nykyään aina sen kaks päivää?? Paskalla saanu ravata vartin välein ja vitun väsynyt olo......

Tulee aika ku ne kestää 3 päivää, ja ennen pitkää 4 päivää. Se oli mulle tarpeeksi. Kun olo oli keskiviikkona vielä heikko lauantain baari-illasta mä lopetin touhun kokonaan. Kohta kaksi kuukautta ilman tipan tippaa eikä enää tee edes mieli.

Tietty jos olis sinkku ja sitä rataa, niin tuskin näin terveelliseen elämään pystyisi. Kohta alan varmaan taas käymään säännöllisesti salilla!

Miks nää darrat kestää nykyään aina sen kaks päivää?? Paskalla saanu ravata vartin välein ja vitun väsynyt olo......

Viinan laatu on laskenut :D

Kalsarikännit rocks! Kuulokkeet päässä musaa koneelta ja kaljaa imeskelen. Huomenna sitten kunnon rillumarei päälle!!!

Tollasesta tulee juoppo fiilis ;)

Eilen kolme kaljaa, tänään krapula. Taidan tulla vanhaksi.

Yhdenkin, jos ottaa illalla niin aamulla ei tod. ole skarppi olo. Nykyään mennään periaatteella kaikki tai ei mitään. En harrasta tissuttelua tai ns. yhtä, vaan vedän suoraan perseet :D

Mää oon vieläkin kännissä. Tulin jatkoilta kotiin joskus kahdeksalta aamulla, hups.

Back
Ylös Bottom