Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Onko jollain tietoa että miksi vitussa mulle tulee järkyttävä kanuuna aina ku kosken kaljaan?
Painoa on 102kg, ja harvoin tulee juotua.
Mutta vaikka miten harvoin joisi niin 8 olutta ja jeesus mikä kanuuna seuraavana aamuna.
Nuorempana tuli tempaistua laatikko kuitenkin ja ei mitään.
Onko oluissa jotain tanniini/ histamiini- härdellejä jotka voisi tän aiheuttaa?
Onko täs juotava siideriä pelkästään vai mikä nyt mättää?

Ei mennytkään eilinen ihan "huomenna on vapaapäivä enkä lähe mihinkään" - suunnitelmien mukaan. Tärinä onkin sen mukainen.

Viimeksi muokattu:
Joo eihän tää selvä vkl taas onnistu, kohta viinaa ja illalla baariin.

Et ole fuxi. Pitää nesteyttää itteään jos tekee mieli.

Nam nam..

Lava lonkeroo ja vitusti kasattavia ikeakalusteita. Saa nähdä löytääkö sitä itsensä naapuripubista.
Mulla on just uudessa kämpässä kasauksen alla sänky ja makuuhuoneen kaapit. Katotaan tuleeko mitään.

Mulla on just uudessa kämpässä kasauksen alla sänky ja makuuhuoneen kaapit. Katotaan tuleeko mitään.

Mun Ikea-pöytä nelisen vuotta sitten:

018.webp

Homma päättyi siihen että heitin pinkin vasaran päin seinää, aloin juoda kaljaa ja odotin kunnes kämppis tuli kotiin ja kasasi pöydän n.5 minuutissa.

ottaisin jos olisi rahaa, ja paikka jossa ottaa, ja joku jonka kanssa ottaa.

Tuu käymään. Viinipullo £2.50 ja mulla on koko talo käytössäni kun kämppikset ovat reissussa ja itse joudun olemaan himassa odottamassa pyykkkikoneen korjaajaa. Himottaisi käydä hakemassa pullo punkkua... Kouluhommatkin voisivat alkaa näyttää mielenkiintoisilta sen jälkeen.

Olutta ei pysty kyllä enää juomaan. Se on otettava votkaa.

Sitten onkin edessä vain höyhenenkevyt siirtymä kokkeliin. Seuraavaksi otatkin jo
1) piikkiä pakaraan
2) epäpuhdasta maastavetoa
3) kiihottavia tanssiaskelia yökerhossa
4) pissiksiä takaapäin, ja lopulta
5) vastaan elvytystä synnynnäisen sydänvian takia jossain kaukoidän luksushotellissa.

Porttiteoria, nääs.

Pienet siivet.

Sitten onkin edessä vain höyhenenkevyt siirtymä kokkeliin. Seuraavaksi otatkin jo
1) piikkiä pakaraan
2) epäpuhdasta maastavetoa
3) kiihottavia tanssiaskelia yökerhossa
4) pissiksiä takaapäin, ja lopulta
5) vastaan elvytystä synnynnäisen sydänvian takia jossain kaukoidän luksushotellissa.

Porttiteoria, nääs.

Pienet siivet.

Tanssini on kyllä sen verran eroottista, että tänään jätän tanssilattian rauhaan. Menee muuten panemiseks.

Back
Ylös Bottom