Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Muutaman kaljan imasin. Ois mennyt enemmänkin, mutta aamulla pitää olla skarppina hirvenpyynnissä klo 0700. Toki eilen oli ihan täysvartinen rohmakka.

Tsajaijaiajai, pakkasessa kylmenee parit bisset ja jääkaapissa odottaa muutama :)..

Onkohan toi karjalan terva mistään kotoisin?

Uskalsin ostaa yhden pullon ja kohta korkataan, kunhan on viilentynyt...

viis bissee juotu ja bombay sapphire avattu. tsajajaja ja klubimusa soi :dance:

Olen kännissä.

Ei sitä muuten jaksa olla.

Enkä saunaankaan voi mennä, kun eilen hakattiin tatskanalkua kaulaan, vittuuuuuu....

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Täällä Etelä-Koreassa tulee liiankin helposti lipsautettua kännin puolelle. Varsinkin kun ottaa tota paikallista Sojua. Krapula on aivan jäätävän paha.

Hyhhyh, jos sitä pitäs sit muutaman viikon selvää profiilia.

Vitun nössöt. :D Ei vaan..

Just tulin kotio reissulta, tuli käytyä morjestamas vanhoja tuttuja. Tää viikko ottaa iisisti ja sitten alkaakin uuteenvuoteen asti kestävä tauko alkoholista?

Aina kun rupeaa tosissaan suunnittelemaan taukoa, niin ryypyttimet aukee vaan entistä pahemmin.

Mä mietin nyt viime viikonlopun jälkeen että vois vaik kuukauden olla dokaamatta, ja samalla sekunnilla frendi ilmoittaa että ens perjantaina tuparit. Nice. Mitä jos olisin siellä selvinpäin?

Mä mietin nyt viime viikonlopun jälkeen että vois vaik kuukauden olla dokaamatta, ja samalla sekunnilla frendi ilmoittaa että ens perjantaina tuparit. Nice. Mitä jos olisin siellä selvinpäin?
Hahaa mulle kävi just samoin :D eli ens vkl ainakin vielä dokataan ja jos sitte pitäis vaikka pari viikkoa taukoa!

Taas kännissä, voi sentäs..

Ei se mitään, huomenna töihin, mut perjantai vapaa, kuten aina :dance2:

Back
Ylös Bottom