Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Tietääkö joku sellaista hyvää baaria/yökerhoa Hämeenlinnasta, jossa käy sellaset 22v -> ihmiset? Mikä on yleensä kuppilatarjonta täällä?

Aika moneen yökerhoonkin pääsee junnut leikkimään, kävelykadulla Emilia-clubissa on vähän varttuneempaa sakkia, olisko ikäräjä jotain 23-24v. Kaikkiin muihin varmaan se 18v.

No onko sellasta mestaa, joka ei ihan olisi sellainen teinihelvetti? Mulla ei ole ihan vielä tuota tarvittavaa 24v kiikarissa :) Kiitoksia nyt kuitenkin vastauksesta.

Mites on ihmisillä viikko mennyt? Kenties töissä, koulussa? :) Hyvin sujuneen arjen jälkeen on mukavaa korkata oma mielijuoma ja avata Pakkotoiston kännitredi ajatuksella että "kaikki muutkin arjen jälkeen rentoutujat ovat täällä". Ja ovathan ne. :) Itselläni oli tavalliseen tapaan työviikko ja se meni ihan ok. :)

No onko sellasta mestaa, joka ei ihan olisi sellainen teinihelvetti? Mulla ei ole ihan vielä tuota tarvittavaa 24v kiikarissa :) Kiitoksia nyt kuitenkin vastauksesta.

Ensin Hannibal toi joku muu kippola ja sitten iskelmäbaari. Ettekön ne kerkiä tarkastaan ne itsekkin kun ei tää kuitenkaan mikään Riviera ole:D

Tällä mennään..

2545227796_22dd6d96ee.jpg

Mites on ihmisillä viikko mennyt? Kenties töissä, koulussa? :) Hyvin sujuneen arjen jälkeen on mukavaa korkata oma mielijuoma ja avata Pakkotoiston kännitredi ajatuksella että "kaikki muutkin arjen jälkeen rentoutujat ovat täällä". Ja ovathan ne. :) Itselläni oli tavalliseen tapaan työviikko ja se meni ihan ok. :)

Joo rankkaa työviikkoa ei takana kun vasta 2 viikkoo pääkapungissa asuttu, mutta sitä rankempi reeniputki ja nyt on hermoston levättävä maanantai ilaan saakka. ;)

Jos mä sitä juon niin kyllä :D Vodkien elittiiä, jota aina pitää olla pullotolkulla hyllyssä, mutta näin ulkomailla sitä saa kyllä baareistakin.

Ai eiks täl viru valgeel lohkeekka jota oon talinnasta roudannu kassikaupalla lasivitriiiniini? :D
asiasta toiseen...
-Hola hombre! missäpäin maailmaa menet ja miksi surffaat pakkotoistossa??? :D

Jees,työ viikko takana ja treenit menny putkeen.Voi hyvillä mielin korkata yhden jos toisenkin :) piparia jos sais vielä illan päälle,mutta taitaa jäädä haaveksi niinku yleensä :(

Back
Ylös Bottom