Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Perkele!
alien.gif

Kysymys: Kannattaako tänään pysyä kotona vai lähteä jonnekkin rellestämään? Onhan kellokin jo noin paljon, jos menis vaan suosiolla nukkumaan :rolleyes:

Ei tullut pillua, joten sen sijaan syön pekonisipsejä!
Perskuta, oiski jotai muuta ku tätä ah niin ihanaa heraa ja rahkaa :D...

Mut, hyvä känni oli, muutaman misun numerot sain talteen, mutta ois se ollu kiva jos joku ois ihan kainaloon saakka tullu...
Eiku heraa ja viskiä kuskusta alas ja sitte nukkumaan :).

Selvästä päästä kärsii koko ruumis.

Eka koti-vkl pariin kuukauteen, olihan tylsää :wtf: Kai se vaan on pakko tämmösiinkin totutella taas vaihteeksi...

Otin vaan yhen päivän känniä ja olo on hirveempi ku viikon putken jälkeen. Pitäis varmaa vähentää ryyppäämistä. Ei nykyään enää ees huvita juoda mut mitä sitä muutakaa sinkkumies viikonloppuna tekee. Mennä keilaamaan ja syömään selvinpäin "jee".

No nyt meni korkki kiinni, vähän turhan kauan sitä dokaamista kestikin. Vointi on tällä hetkellä aika huono, tosin pahempikin krapula voisi olla.

Tuli oltua taas vähän liian sekiksissä. Perkele ku ennen osas juoda sillai kivasti, et misujen kans tuli juttuun ja ei ollu darraa, ei menny paljoa rahaa, mut oli aivan saatanan siistii. Nykyäänki on siistii, mutta on vaan niin sekasin että ei sitä ymmärrä ees jos joku tyttö kysyy "voinko tulla sun luo nukkuu", sitä vaan miettii että ku mulla on niin saatanan pieni sänky ja haluun nukkua x-asennossa, niin ei kiitos.

Ens viikonloppu selvänä, khyl! Voi tehdä tiukkaa sinkkumiehellä, mutta kyllä se siitä, eiks niin? niinhän???......:(

Numeroita sain minäkin. Muutamakin tyttö katto perään ja hymyili. Kai noihin tilanteisiin pitäisi "aggressiivisemmin" lähteä eikä vain hymyillä takaisin ja mennä juomaan olutta. :D
Toisaalta taas menen nykyään aika rohkeasti juttelemaan tytöille. Eihän siinä voi mitään menettääkään.

Tulipahan oltua... Kävin eilen yhtä kaveria moikkaamassa ja hänellä oli parit viinapaukut jo tehtynä, hetki jutskattii ja sit lähinki viemää auton pois. Ku kaverilla alkaa koulu ja ite en enää paikkakunnalla asu ja harvoin tulee näitä vapaaviikonloppuja että voi johonkin lähtee niin mikäjottei, sit mennään. Baariin asti päästiin heti parit kossusnapsit naamarii ja niitähän kiskottii sitte koko ilta... ja siellä oli joku paska coverbändi soittamassa mutta oltiin niin liekeissä siellä keikalla että ois voinu kuvitella lavan olevan täys jotain alastomia hunkseja tms... Illan loppuhuipennuksena ollaan kuulemma kaaduttu tanssilattialla, molemmilla toinen käsi täys lasinsirpaleista tulleita vekkejä, mulla vaan pieniä kaverin käsi vaati melkein tikit :( Takki unohtu narikkaa, en muista millä oon kotiin päässy, mutta joku mut ovelle talutti ja äiti siitä sitten saatto mut sänkyyn ja peitteli unille... Mulla oli 2 toppia päällekkäin ja se päällimmäinen on hävinny, kengissä on kuivuneita verijälkiä ja äsken himassa ku pakkasin kamoja ja valmistauduin lähtöön niin äiti vielä sano että "Älä kultapieni tollasia teinikännejä juo, nolaat vielä ittes" :D

Ei oikein toi kosssu oo mua varten, tai en ainakaan osaa sitä käyttää oikein :D

No voi vittu taas mikä krapula! Ensi yönä ei pahemmin nukuta. Eikä sitä seuraavana. Eikä luultavasti sitä seuraavana. Kyllähän siinä taas muistit lähti ja kaikki. Voi sattuviitana!

Selvästä päästä kärsii koko ruumis.

Eka koti-vkl pariin kuukauteen, olihan tylsää :wtf: Kai se vaan on pakko tämmösiinkin totutella taas vaihteeksi...

Itsestään se tylsyys tulee :D

Väsyttää, muttei pysty nukkumaan. Tätä se tiesi taas. Jos olisi huomenna töihin meno, niin pitäisi jäädä sairaspäivälle...

Pojat ja miehet..Kova reeni takana ja nyt 10 min jälkeen palkkarina malibu kookos rommia :kuola: ja koht matka jatkuu kohti humalaa--> :kippis1: Pitäkäähön ittenne pieninä, reenaillaan taas mo<3

Back
Ylös Bottom