Miks tommosta amatöörikommenttia piti tulla tänne laittamaan?oon juonu kuukaudessa kai yhteensä 3 kaljaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miks tommosta amatöörikommenttia piti tulla tänne laittamaan?oon juonu kuukaudessa kai yhteensä 3 kaljaa.
oon juonu kuukaudessa kai yhteensä 3 kaljaa.
Tinttaat viinaa klo. 23 asti baaris ja meet kotiin nukkumaan 6 tuntia. Huomenna sit heti töitten päälle kuppia niin perkeleesti lisää.pullo alkaa olee tyhjä , pystyyköhän sitä kapakassa käymää vaa parilla ? 5.30 ois herätys :D
pullo alkaa olee tyhjä , pystyyköhän sitä kapakassa käymää vaa parilla ? 5.30 ois herätys :D
pullo alkaa olee tyhjä , pystyyköhän sitä kapakassa käymää vaa parilla ? 5.30 ois herätys :D
Käy ostaa iso pullo vodkaa ja dokaa aamuun asti. Mukavampi lähtee sit duuniin. :D
Meillä sama homma :D On sitä kyllä tullu sammuttua joka paikkaan, joskus muutaman metrin päähän sänkyä körmähtäny ja heränny aamulla oksennuksesta.Kun asuin kotona niin iskä toi aina pesuvadin sängyn viereen. Ainakin niillä kerroilla kun iskä joutui 16-vuotiaan minän hakemaan puistosta kun sammuin sinne.