Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Humaltuminen ja apinakännit on kaks eri asia. Mulla ei ainakaan tulee darraa vaikka pienet humalat aina otankin. Tai sitten olen niin tottunut siihen, etten enää huomaa sitä. :D

Darrattomaan, mutta humalahakuiseen juomiseen kyllä pystyy tarvittaessa, mutta ei tiettyinä päivinä. Näihin kuuluvat mm. Vappu, UV, Juhannus, omat synttärit, tietyt opiskelijabileet. Eilen tuli kyllä taas todistettua se, että hyvissä (dance-)musiikkitapahtumissa tulee juotua automaattisesti sen verran, että tanssilattialla on hauskaa, mutta ei ole liian humalassa ja darraa ei tule. Myös seuraavan aamun työpäivällä/tentillä on yleensä sama vaikutus.

Darrattomaan, mutta humalahakuiseen juomiseen kyllä pystyy tarvittaessa, mutta ei tiettyinä päivinä. Näihin kuuluvat mm. Vappu, UV, Juhannus, omat synttärit, tietyt opiskelijabileet. Eilen tuli kyllä taas todistettua se, että hyvissä (dance-)musiikkitapahtumissa tulee juotua automaattisesti sen verran, että tanssilattialla on hauskaa, mutta ei ole liian humalassa ja darraa ei tule. Myös seuraavan aamun työpäivällä/tentillä on yleensä sama vaikutus.

Sama täällä. :)

Tässä otan muutaman ja sitten kävelemällä keskustaan baariin. :D Siellä dokaan ja mokaan ja kävelen takaisin. :D Huomenna laivalle. :)

Olen humalassa. Jo toista päivää.

Tää oikeesti aivan kauheeta, joka ilta barbequet ja bissee, miten kukaan voi sietää tälläistä piinaa:D

Ihania olette kaikki!!!! :haart:

Tuossa pari sivua aikasemmin mainitsin että kesällä tässä tullut otettua enempia alkoholia. Ja yleensä kun on otettu niin nukkumaan mennessä olen aina ollut pienessä tuiterissa. Ja joka seuraava aamu olen herännyt noin 8aikaan ilman mitään krapulaa ja suoraan siitä herätttyä olen koirien kanssa lähtenyt tunnin lenkille.
No eilen illalla otin 2*4cl viskiä noin 2tunnin sisällä ja pieni rentoutuminen siitä tulikin. Mutta tänään aamulla oli sitten helvetillinen "krapula" tai oikeastaan migreeni eli olen tässä kolmeen tuntiin jo ottanut voltarenin ja 2*buranan ei mitään apua kun koskee päähän ja pirun moinen hikoilu ja pahaolo.
Olen aikaisemminkin huomannut että juuri tuollainen pieni nousu humalaan aiheuttaa pahemman olon kuin kuin kunnon hiprakka.

Back
Ylös Bottom