Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ephäilen olevani humalassa. Tequilaa tuopista ja sillee. Hotelliki maksettiin mut silti ollaan jo kotona. Pitäs varmaan ruveta nukkumaanki pikkuhiljaa ku kohta pitäs lähtä kasarmille.

Nyt ei vähään aikaan juoda.

No voi vittu mikä reissu :whip:

Tarkotus oli mennä ettii naisii jatkoille nii löydän itteni puskasta jostai keskustasta :jahas:

En ees tiiä mitä oon aatellu keskel yötä ku oon lähteny baarist puskaa nukkuu !?!??! :jahas:

No nyt krapulamätöt naamaa ja huomen duunii ja enää ei tämmösii kuntoi

Se on loppu nyt. Kaksi päivää meni taas viimeisen lomaviikonlopun kunniaksi, huomenna töihin ja elokuussa ei mihinkään. Se on justiinsa näin.

Tuli dokauksen tiimellykses tuhlattuu yhes päiväs 110€ sossutuil elävällä tuntuu. Hävitin ainoon hyvän paidan + hyvän ja ehjän pyörän, nyt oon rahaton vailla vaatteita ja masentunut..Kuka liittyy viina lakkoon?

Hieno eka postaus. :thumbs:

Kaks päivää tiukkaa takana, rahaa palo varmaan koko viimeviikon palkan edestä mutta hyppäsinpähän benji-hypyn! Krapulasta ei tietoakaan, väsyttää vaan kuten aina.

Vielä tää päivä ja sit alkaa "kisadiietti". Mutta nyt krapulamättöä ja pimppiä saatava, muuten joutuu olee viihteellä vielä huomisenkin ;)

Kadotin muuten tuossa reissulla ipadin, joten joku onnellinen siellä selaa meikän kotivideoita orgasmin partaalla..

Eilinen ei kyllä menny aivan nappiin, vuokrattiin hotellihuone, maksettiin se ja aamuyöllä saatiin idea että lähetään bussilla kotia nii eipä ollu hotellihuoneesta iloa :D Samaten kävi qstock-rannekkeen kans, ostettiin ne mutta eipä me ketään käyty siellä kattomassa :D

Saapa nähä miten huomenna väsyttää kasarmilla ku tänään menin 9 aamulla nukkuun ja huomenna pitää jo kuuden maissa herätä :D

2 päivää takana armotonta ryyppäämistä. Mökillä aiheutettiin taas pahennusta neljän muun äijän kans. Juotiin aivan sairas määrä kaljaa ja viinaa ja nyt on olot!

Eilen tuli juotua kaljaa, lonkeroa, tavallista viskiä ja jotain scheissen makusta savuviskiä, kossua ja konjakkia. Olen elänyt parempiakin päiviä :urjo:
Jos jotain positiivista pitää hakea niin en hukkunut vaikka vieressä oli joki.

Come on, ottakaa muutama tasuri niin helpottanee asiaa. Mutta varokaa ettei korjaus-sarja muutu viritys-sarjaksi. :D On tohon oloon muitakin helpotuksia toki kun alkoholi. Mutta järkeviä ne ei ole.

Silmät on kuin puukon viillot ja joka paikkaan sattuu. Siis ihan joka paikkaan. Nyt on kyllä taas enimmät halut kurlattu pariksi päivää ainakin.

Back
Ylös Bottom