Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Meni päähän ja tuli pieni känni ehkäpä. Ei kuitenkaan saanu mitään erityistä irti niin piti lopettaa, koska muuten tulee se vittumainen krapula :D. Rahaakin meni 7.52 €, tuollakin tekis vaikka mitä. Lisäks oon hikoillu koko päivän aivan helvetisti eikä loppua tule. Vois hankkia ehkä naisen jostain, mutta se kuitenkin jättää ja vie mukanaan ne vähäiset rahat, ja se vasta vituttaakin sitten.

Ei nyt varsinaisesti vituta. Aivan normaali olotila. Eipä ollu kännistä mitään hyötyä, muuta kun että huomenna on se krapula :D. Pitäis apteekkiin joutua jo heti aamusta. Siellä on kyllä ihan kivannäköisiä farmaseutteja, että jos siellä sitten tekis lähestymisliikkeen. Paha kyllä sanoa, iso osa aika nuoria niistä, ja ite nyt satun tykkäämän vähän vanhemmista. Pitää kyllä olla tosi tarkkana sitten, ettei rahat mee:)

Jeejee. Qstockin jälkimainingeissa yön saldona purkillinen nuuskaa, 13 lonkeroa, venäläistä vodkaa ja 80prosenttista Viru valgea. Nyt on hyvä semikänni ja vittu että särkee päätä, buranaa 800mg ja unta palloon. Huomena meiningit jatkuu :rock:

Olin vuoden juomatta ja juhlistin tätä saavutusta vetämällä avaruuskännit. Ja tänään tasoitellaan tottakai. Täytyy vaan olla tarkkana ettei korjaussarja muutu virityssarjaksi.

Eipä kerenny rapula vielä tulla.. Kylmähiki siitä ilmoitti, äkkiä korjaussarjaa ja taas mennään!

Nyt se tuli! :itku:

Juo viskiä niin ei vituta.

Seagramia tuli juotua viime viikolla.. Parhaimpia viskejä mitä oon juonu... Heti VAT69 jälkeen :D

Back
Ylös Bottom