Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Kiva olla kesäholisti. Huomenna se taas alkaa.. jiihaa !

Mitenhän kesäloman jälkeen maksa-arvot jengillä?

Monihan tuuttaa ittesä siihen kuntoon, että katkon kautta takas töihin.

Ja miten noilla ammattilaisilla voi perkele maksat kestää.

Miehet on ryypänny sen 20-40 vuotta enemmän tai vähemmän joka päivä, ja silti kukkuvat aina ryypyllä.

Mitenhän kesäloman jälkeen maksa-arvot jengillä?

Monihan tuuttaa ittesä siihen kuntoon, että katkon kautta takas töihin.

Ja miten noilla ammattilaisilla voi perkele maksat kestää.

Miehet on ryypänny sen 20-40 vuotta enemmän tai vähemmän joka päivä, ja silti kukkuvat aina ryypyllä.

Mites sun omat arvot? :D

Siis, eihän toki minulla mitään.

Olen ottanut joitamia päiviä, muttei mitään saatanallisia rännityksiä.

Joskus nuorempana tyttönä olin hyvässä kunnossa, ja yhdeksän (9) päivää meni ku vettä vaan.

Noissa pidemmissä ränneissä on se vitutus, että unirytmi menee täysin kyrville, ja siitä toipuminen saattaa kestää aika kauan.

Itsehän olen toki raitis.

Maksa-arvot? Meillä suvussa on maksa-arvot perinnöllisti pielessä. Itselläni se yleisrarvo huidellut laidasta laitaan välillä ja koskaan ei ole selvinnyt että miksi se vaeltaa noin paljon. Jopa raittiilla sukulaisella ollut 350 tietämillä. Lekuri sanoi että viikon tai kolmen kännäämisellä ei ole merkitystä. Ja ei tarvitse mennä katkolle tai muutenkaan ongelmia kun aina arki koittaa. Mielestäni myös pitää muistaa että osa noista ilmeisesti katkolle menevistä rännäävät ihan kunnolla kun itselläni se on taas sellaista olut/tunti + muutama viski iltaan tahtia. Esim tuolla mökillä pelattiin paljon pelejä ja sitten saatiin idea että tuloksia kerrotaan alkometrin tuloksella(kuten oli siinä poliisin poika leffassa) niin itse on kertaakaan päässyt yli 1 kertoimille.

Keskiviikkona Tallinnan risteilylle. :D Pitää malttaa sitä ennen pysyä selvänä vaikka lomakin alkoi juuri. :) Otan sitten laivalla ja seuraavana viikonloppuna. :D

Tänää muutama ku saunoo frendin mökil. Huomen sit summersound ja tuun olee nii soijassa ettei mitää rajaa. Pakkoha se o ku viikolla ei pygee juoda. Vittu kyllä maistuu!

Tästä lähtee, isän 20-vuotislahjaksi antamaa macallan select oak viskiä ja sitten hieman miedompaa karhua löytyy. Illemalla sitten kattomaan menoja Oulun torille ja qstockin alueen ulkopuolelle! :kippis1:

Jos sitä uskaltais viimein juoda.. Tällä kertaa koitan olla kunnolla. Parin viikon mittainen morkkis pisti hiukan ajattelemaan:D Pitää lähtä ostaan viskiä...

0.7L kossulla pohjat ;)

Join jo ostamani oluet (7 kpl) ja kävin Siwassa ostamassa sixpackin lisää. En viitsinyt nyt ottaa viskiäkään joten korkkasin juuri ostamani lämpimän Koffin. :D

Join jo ostamani oluet (7 kpl) ja kävin Siwassa ostamassa sixpackin lisää. En viitsinyt nyt ottaa viskiäkään joten korkkasin juuri ostamani lämpimän Koffin. :D
Itse lähdin ostamaan viskiä, mutta heti ku mä näin viskipullot, niin alko tekeen pahaa??? Kai mun alitajunta ei ole toipunu viime reissusta:D No ostin sitte pullon bacardia ja alkupalaksi muutaman lonkeron.. Nyt se sitten alkaa:kippis1:

Back
Ylös Bottom