Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Loistavaa. :D Täällä sama meininki.

2000-luvulla on kätevää koska ei tarvitse olla fyysisesti samassa paikassa ollakseen hengessä mukana.

Joten I feel you man ja olen hengessä mukana koska tämä on helvetin siistiä.
Uittu jee!:rock: Tämä on EHANAA! KOhta tulee kavereita kylään. sitte alkaa bileet! Tullaan lahteen jos joku ajaa:D

Aamu yhdeltätoista tuli korkattua eka ja meno jatkui aamun varhaisille tunneille asti. Eikä ole edes krapula, hitto mä olen terästä! Vuoden kolmannet kännit kuitenkin niin odotin jotain todella jäätävää olotilaa näin seuraavana päivänä.

Voihan kekkonen. Tää kesä on kyllä pahinta aikaa, tulee melkeen joka toinen viikonloppu otettua kuppia enemmän tai vähemmän. Nytkään mitään krapulaa ja hauska ilta, mutta kauhee nestepöhön päällänsä ja siitä johtuva morkkis. Ei vaan jaksa vloppuiltoja kotona möksöttää.

Dääm, illalla pitäis vielä töis käydä, herralle kiitos ku ei oo darraa.

Kostea vkl, eikä darraa :D .. Eilen heräsin 17:00 ja aloin takas nukkuu 20:30. Ihan huippua !

kesäloman toinen puolikas alkoi... huh huh. Voikin varata ajan jo valmiiksi A-klinikalle parin viikon päähän. Tulee kutsuja kuppia ottamaan joka suunnalta.

La-su dokattiin ihan yhtäsoittoa, nyt on parin loiventavan vuoro.
edit. Nyt lähti darra kun 5 bisse tippui alas:) Vois tilata pitsan:kuola:

Kiskasin tos viimeiltana 0.5l jellonan kitaan, pitää nyt alottaa ku mennää perjantaina ruåttinlaivalle.. :) Tosin sitten elokuun puolella kun ittellä duunit alkaa niin loppuu tää juominenkin..

Tiistain kevyet extempore-kännit on hauskoja, paitsi keskiviikkona.

Onneksi ei tarvi lähteä Europalle pariksi päiväksi rällään kun vasta ylihuomenna..... :wtf:

Pe 4.5h töitä ja sit junalla keski-suomeen frendin 40v bileisiin. Boolia tarjolla 200l :D :D

Siivouspäivä=hirveä känni päälle. Muuten ihan mahoton saada mitään aikaan mutta nyt kämppä siistiks. Nyt lähettävä viemään roskia ja samalla haettava kaupasta lisää juotavaa kun meinaa jo loppua kesken ja paljon tehkemistä jälellä...

Back
Ylös Bottom