Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Tää toisena päivänä juominen on kyllä toivotonta. En tiedä paljonko on mennyt kaljaa ja viiniä mutta tuntuu kuin olis vielä ajokunnossa. Vittu kun olis viskiä!

kannissa.jpg

Jaapa jaa, jokohan sitä malttais laittaa ton korkin takasin kiinni...

Mikä tiptoppi?

Savuja kun olis niin ai ai ai, ei sitä juomalla saa elämää yhtä hauskaksi.

Tiptop taitaa olla sitä liimaa millä paikataan pyörän kumeja.:D

Mitenhän sitä tuli taas kupitettua 2 päivää..? Ens viikonloppuna mä oon selvinpäin.. ehkä.
Se on kyllä ihme homma kun aurinko paistaa, niin alko maistuu?

Nyt mä sen syynki keksin perkele:) Aamulla ku alkaa korjaamaan oloa juomalla, niin sehän on varma että tulee vedettyä koko päivä viinaa..

ei saatanan vittu, raahasin tosiaan jonku muijan tänne kämpille, piti alkaa hommiin ni ämmä löi unille.. vittu alan kattoo supernaturalii ja ku se akka herää sen on parempi antaa sitä toosaa

taas kämppä täynnä puoliksi juotuja tölkkejä :hyvä: Mikähän siinä on, kun en osaa juoda edellistä loppuun ja avaan uuden. Ei ihme jos baarireissut tulee kalliiksi, jos toimin siellä samalla lailla :D

Eilen oikein kunnon känniääliöiden kuskis :david: No tulipahan tienattua seuraava baarireissu, johon on toivottavasti vielä aikaa, nimittäin viime aikoina on tullu juotua... :lol2:

Kyllä pieni krapulanpoikanen on tullu kylään. :hyvä:

Ennen vitutti kun ei osannu juoda tarpeeksi siististi, ku tuli krapulat ja kaiheet morkkikset. Nyt ketuttaa kun osaa juoda siististi, ei tuu krapulaa, tulee juotua useammin, ja tulee morkkis. Ikuisia noidankehiä. Onneksi olis sentäs hauskaa.

Jes, 7 päivän putki on nyt ohi. Yhtenä päivänä jopa muutaman tunnin olin valveilla selvinpäin, seki päivä tosin meni edellisen päivän höyryillä vielä. Turnauskestävyys tuli testattua oikein kunnolla.

Rahaa palo ja rupesin jo pelkäämään sydämeni puolesta siinä vaiheessa ku ei tykytysten takia pystyny nukkumaan... Ja ku silmät laitto kiinni nii näky ja kuulu mitä ihmeellisimpiä asioita.

Mut hauskaa oli ja sehän se pääasia on :D Long Island Ice Tea on ihmeellistä tavaraa :rock:

Koko päivä pikku hiprakassa varovasti tasoitellen. Menee krapulapäivä paljon mukavammin näin. Ei pääse krapula iskemään täydellä voimalla ja ensi yönä sen voi nukkua pois. Maanantaina on taas töissä täydessä iskussa.

haahaa, mie olen humalassa ja ajattelin tulla ilmoittamaan siitä teille. ainut päivä tänäkesänä kun i will hit the terassi. oon viettäny 3kk käsilläseisoen niin nyt on aika juhlia. Minttuviinaa juotu, absinttiä, ja nyt kaljaaa. ja kohta soitan äitille että tulee antamaan korvapuustia kun poika ei osaa olla kunnolla. huomenna on elämää huonompi olo aivan varmasti.

sekavaa tekstiä. iqwe.

ps. naisia sais olla vähemmän

haahaa, mie olen humalassa ja ajattelin tulla ilmoittamaan siitä teille. ainut päivä tänäkesänä kun i will hit the terassi. oon viettäny 3kk käsilläseisoen niin nyt on aika juhlia. Minttuviinaa juotu, absinttiä, ja nyt kaljaaa. ja kohta soitan äitille että tulee antamaan korvapuustia kun poika ei osaa olla kunnolla. huomenna on elämää huonompi olo aivan varmasti.

Heh, vaikuttais olevan ihan miehekkäät tiluliit menossa. Way to go! :rock:

ps. naisia sais olla vähemmän

Ai, saako rumimpia jo kivittää? ;)

Molemmat päivät meni viikonloppuna Tallinnan reissulla.. Tärisi kyllä jalat aika pahasti tänään kyykätessä:jahas:
Mut muutoin oli ihan jees vkl:whip:

Back
Ylös Bottom