Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Viime yö meni töissä juhannuskansaa vahtiessa. Nyt sellaset 5 vapaapäivää,joten kai sitä tänään pitää ihan periaatteesta vähän rillata.

Ai ai, nyt vihdoin mökillä ja keppana kädessä. Muut vetää jo kakkosta joten mulla ns. lentävä lähtö.

Hyi saatana mikä krapula..

Heräilin tossa neljän aikaan maailman pahimpaan kankkuseen..

Siitä sitte vessaan käymään (laatalle), niin eteisestä löytyi mukava yllätys..

Vitulliset laatat eteisen matolla/farkuilla/pyyhkeellä ja yks sukka oli ihan litisevän märkä siitä oksennuksesta (olin varmaan oksentanut sinne sukkaan :lol2:).

Ja aamuyöllä havahduin siihen, et tärisen lattialla ja hakkaan päätäni keittiön lattiaan :wtf: :D

Siis mitä vittua jätkät !?

Tarkotus istua iltaa naisten kanssa, no eukot tulee huutamaan: MISSÄ NE BILEEET OVAT, RÖÖKIÄ TÄNNE !!?!!??!

No.... rauhotuttiin vähän niin yks naisista huutaa: SAAAN MUNAAA TÄNÄÄN, VIEKÄÄ MEIT ABC TAXILLA ET SAAADAA RÖÖKII JA SIIT SIT HIMAA...

Siis.. mitä vittua ? Nainen odottaa et meikä tuhlaa rahojani siihen, että se saa tupakkaa ja pääsee panemaan ?

Hohhoijjaa... no kalsarit jalkaan ja lava lonkeroa + viinaa + pakkis ja joitain pelejä, ei pahemmin, vai mitä :rock:

Nyt niitä kauniita naisia tänne, por favor :)

Kylläpä voi pienestä munasta tullakin paljon kusta. :D
:hyvä: Vittu ite tulin just kotiin ja muija huuta tuossa että mulla on viikko aikaa muuttaa pois..
Kuka nyt vittu viikossa muuttaa? Jos asia on aamulla vielä näin niin olkoon.. otan viikon töistä vapaata, pakkaan, ryyppään, ja meén sitte frendin nurkkaan pyörimään siihen asti että saan kämpän. Kyllläpä yks juhannus saa perhe-elämän sekasin.. pitäis pyyhkiä kalenterista koko juhla:)
Ei ny sentään.. kivaa on ollu ja silleen.. Juomat vaan loppu kesken mut en mä sitä enää huomenna muista:D Öitä kaikille..
ps. en nähny anoppia alasti enää tänään

Viimeksi muokattu:
Hehee, en ole nukkunut yhtään yön aikana ja olutta otan yhä. Huomenna töihin, mutta tarkoituksena olisi valvoa ainakin kahdeksaan illalla ja käydä sitten nukkumaan. Jos se onnistuu, niin unirytmi ei kärsi. :) Klo 8:45 menen varmaan töihin.

Back
Ylös Bottom