Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Sen verran paska ilma, että ei jaksanut lähteä mökille joten kaupunkijuhannus tulee. Suunnitelmissa lonkkua, xboxilla pelaamista ja jos illalla kävis baarissa. Kävimielessä että olis lttanut äkkilähdön jonnekin, mutta olis tullut kuitenkin sen verran kalliiksi, että ei pystynyt.

Aamulla kymmenen aikaan käytin koiran ulkona ja sen jäkeen nukkumaan ja heräsin neljältä ja siitä asti onm ollu taas meno päälllä :kippis1:

Onko tilanne todellakin se, että on aika lähteä baariin. Oluet juotu, hyvät musiikkivideot katsottu jne...

No ei kai tässä muu auta... On niin epämieluisa ratkaisu... :rolleyes:

Tai sitten ei. Tequila ja muut, täältä tullaan! :D

Vaikka en vielä humalatilaltani sovikkaan tähän ketjuun niin ehkä jo kohta. 3kk:n vhh-lla en ole alkomahoolia juonut, mutta jussin kunniaks muutama vaalea vehnäolut ja vähän rommia! rawwwrr! Mieli ja keho lepää tyytyväisenä!:kippis1:

Ei saatana, kaverit jo luovutti ku meikä vasta alottaa! Joku tuli kuulemma baarissa ikkunan läpi ja pikkuserkulla puhkes lasinsiruihin silmä, wtf?

Ei vittsi ku loppu grillaus vähän äkkiä. Eipä siinä, uutta makkara ritilälle vai miten sitä sanotaan. Kumminki meikä meimas saada tänää. :)

No hyi ny saatana. 30 tuntia keittoa yhteen soittoon, tossa tunti sit pääsin himaa. Alkaa ola vähän puhti poiss.

Mulla alkaa taas olemaan kivaa.. Jim beam auttaa. Pari tuntia sitte vielä krapulassa ahdisti ja tuntui että eilen olis tehny jotain mitä ei ehkä ois pitäny, mutta nyt tiedä että en ole tehny mitään väärää.:) Kiitos ihanan viskin. Kyllähän ihmisellä on oikeus kännissä(kin) viihdyttää itseään puhumalla ihan pehmeitä melkein tuntemattomille ihmisille(muijan sukulaisille):D Hämäristä muistikuvistani löytyy hämmästyneitä ja totisia ilmeitä heidän kasvoiltaan, mutta pääasia että mä viihdyin.:D Alkoi eilen tuleen tylsää seurassa, missä ei ollut yhtään "kaltaistani" ihmistä, niin ajauduin viihdyttämään itseäni tavalla mitä muut ei sisäistäneet oikein... Mutta se ei ole mun ongelma. Tänään uusiksi.. hyvällä tsägällä ei tarvi toistamiseen osallistua näihin "sukujuhliin" mistä ei SAA jäädä pois.. Toivottavasti mä en tänään nää uudestaan anoppia alasti:eek: Se ois nuorelle miehelle jo liikaa. Semmonen saattais ajaa mut jonkin asteen päihdeongelmaan..

Back
Ylös Bottom