Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Joo-o, kävi taas se perus homma, eli piti mennä vaan joksikin aikaa morjesteleen kavereita kaupungille ja tulla aikasin kotio, mutta kuinkas kävikään. Tappiin asti, sieltä hakeen sapuskaa jne. Ei vaan jotenki noussu taas sillain päähän tuo viuna, toisaalta hyvä homma. Ja muutenkin joi vettä välillä niin ei päässyt kyllä juuri kun pikku hiprakkaan korkeintaan. Sai katsella muiden sekoiluja, joka on melkein hauskempaakin. :D

Olin kännissä! Ilman rahaa lähdin baarii ja koko ajan oli paukku kädessä. Vielläkin hirvee jurri päällä. Painiksikin meni ja nyt on kädet ja kyynärpäät ihan ruvella.

Olin kännissä! Ilman rahaa lähdin baarii ja koko ajan oli paukku kädessä. Vielläkin hirvee jurri päällä. Painiksikin meni ja nyt on kädet ja kyynärpäät ihan ruvella.

No voi vittu.. nuo baaritappelut on kyllä ikäviä juttuja. Ne yleensä saa vältettyä puhumalla, mut ei valitettavasti aina. Hyvä ettei ilmeisesti mitään pahempaa sattunu. Mulle alko kans eilen grillijonossa joku "alfauros" pullisteleen, niin sain sen puhutettua yllättävänki helposti pois siitä tilanteesta. Sanoin että: "mä saan treeneissä antaa ja ottaa turpaan ihan tarpeeksi, niin ei huvita alkaa kylillä taisteleen.." Sitte se "kovis" alkoikin jutteleen mukavia.
Itselläki aika rapsakka taas.. kavereita kauempaa käymässä niin tuli kohtuu kostea viikonloppu..

No voi vittu.. nuo baaritappelut on kyllä ikäviä juttuja. Ne yleensä saa vältettyä puhumalla, mut ei valitettavasti aina.

Yleensä syytä löytyy myös peilistä vaikka joku tulisikin provosoiden mussuttamaan. Ainakin itsellä on aina löytynyt kun olen kärhämiin (aikoinaan) joutunut.

Sanokaa nyt joku jotain hyvää alle 22% juominkia, huomenna vois jotain hakea juhannukseksi eikä sitä kaljaa jaksa! Niin, ja siks alle 22% kun en oo vielä sitä kahtakymmentä. Toki joku vois jotain vahvempaakin varmaan hakea, mutta mä en rupea sellaisten kans juhannuksena lotraamaan, tiedän nyt jo miten se päättyis! :D

Sanokaa nyt joku jotain hyvää alle 22% juominkia, huomenna vois jotain hakea juhannukseksi eikä sitä kaljaa jaksa! Niin, ja siks alle 22% kun en oo vielä sitä kahtakymmentä. Toki joku vois jotain vahvempaakin varmaan hakea, mutta mä en rupea sellaisten kans juhannuksena lotraamaan, tiedän nyt jo miten se päättyis! :D

Pisang ambon. Lyöt vaikka maidon tai spriten sekaan niin on erittäin nautittavan makuista. Toinen hyväksi täälläpäin huomattu on Bols Blue.

Kermalikööritkin on erittäin hyviä, harmi vaan että Suomen alkoissa erittäin hintavia (mikäpä ei olisi....)

kossua voi lantrata pirtuun.. ;) No ei sentäs, ite jos joisin laimeita niin ottaisin varmaan punkkua + kokista 50:50. Helvetin hyvää eikä tuu kauheeseen känniin. Suosittelen kokeilemaan, vaikka saattaa kuulostaa paskalta. Ja välttää krapulan mikä tulee melkeinpä mistä tahansa muusta alkoholipitoisesta.

Macik ice vodkaa, jagerteetä itellä tuli otettua rinkkaan jussin muistoksi, ja suuntana hammastunturit. Lähtö on nyyyyyyyyyyyyyyyyyyt.. Hauskaa juhannusta evribadi!

Nuotiokänneistähän ei tuu krapulaa :haart:

Vieläkin puistattaa kolme päivän ränni.. noh, otetaan jussina sit vaan limppaa. Jussit !

Kaikki ootte vissiin jo niin kännissä että ette tänne kirjottele perkele! Tai sit mä oon ainut jóka vielä kykkii kotona...:)
Mäyris vedetty ns. ennakkoon ku tuli aloiteltua huominen vähän ajoissa.. eli 12 pulloo olutta on nyt pois huomiselta..:(
Kai se huominen menee toisella 12 pullolla + pullolla jack daniel`ssia.. Jaska on parasta ryyppäys viskiä! Hienoon maisteluun on sitte omat tuotteet. Jaskaa sitte ku vedetään kännit..:dance:
Nyt kusettaa vietävästi, moro!

HAA!

oon kännissä.

Hyvän musiikin parissa: Cosmic Church - Halki Aikojen ja Avaruuden

:kippis1:

Back
Ylös Bottom