Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Huomenna provinssiin ja todella kostea viikonloppu tiedos. Intistä 11 päivän lomat joten varmaan juhannukseen asti tulee tissuteltua ja juhannuksena sitte taas kunnon perseet ainaki 2-3 päivää.

Hei kertokaas joku, että onko siitä mitään haittaa, jos juo 0,5litraa lehmänverta suoraan semmosesta pullosta mitä kaupassa myydään?

Vajaa tunti ja sit alkaa.. :D

No niin, nyt ei jaksa enää esittää selvää. Tänään mennään eikä meinata. Tullee sanomista.

Veli venäläisen Ohotalla taidetaan lähtä liikkeelle. Alkaa jalka vipattaa.

Kumma juttu miten inhoan alkoholia, inhoan olla kannissa ja inhoan naita seuraavia aamuja, mutta silti toistan virheeni aina uudestaan ja uudestaan. Olen vahentanyt juomista tosi paljon ja nykyisin olen humalassa ehka 1-2 kertaa kuukaudessa ja silloinkaan en ole mitenkaan kovin kannissa. En vaan enaa oikein tajua mita hauskaa on olla humalassa... Normaalista ihmisesta tulee taysi idiootti, joka kaatuilee, sammaltelee, puhuu typeryyksia ja tekee asioita mita ei selvin pain ikina tekisi. Aamulla sit heraa paska maku suussa ja pahimmassa tapauksessa jonkun rumiluksen vieresta ilman mitaan muistikuvaa edellisesta illasta. Eihan tossa ole mitaan kivaa!

Joo. Ma pidan taas taukoa humalahakuisesta juomisesta. Ostan niilla rahoilla vaikka jatskia :)

Vittu!!

Vittu, vitun, vitun, vitun, vittu! saatanan persaukon kyrvän vittú!!!!!!!!!!!! Känässä ukko on vitun tyhmä, ja tässä vitun rapsakassa ahdistaa niin vitusti; vittu!!!!!!!!!! En viiti ees kertoo mitä eilen tein.. tai siis mitä mä niistä ees muistaisin... Jos muilla pakkislaisilla on samoja fiilareita niin ehdotan että tehdään jussina joukkoitsemuhra... VITTU!!!
Kavereilla oli kai hauskaa vittu kuitenki... Kai se on se vitun pääasia! Ens kerralla on jonku muun vuoro vetää 0.5L kossu huikalla alas selväänpäähän ja antaa kamujen kuvätä se nousuhumalan sekoilu VITTU!!! Viinasta voi oikeesti mennä tosi pihalleSAATANANVITTU!!:wall:

Viimeksi muokattu:
mä en käsitä tota "vittu stiikatkaa, mä vedän kossun ykkösellä ja lähen paariin!" haiskahtaa lasten pullistelu yrityksiltä.
eilinen meni jälleen kerran pikkusen pidemmäksi kun suunnitelmissa oli. no kyllä tämä karpalo lonkerolla taipuu.

kohta kylille syömään ja siihen päikkärit päälle niin mies on kun uudestaan syntynyt.

ja kaikille lapsosille jotka jo sunnittelee kupolin himmentämistä niin ei muutakun malttia... tytökin tykkää enemmän kun ei
ehdota ensimmäisiä seksuaalisia kokeiluja sappinestevaahdot poskipielessä.

Oli hauskaa eilen, olin sopivassa humalassa ja hiplasin perseitä. Nyt ei oo ees krapulaa ja kahvikuppi vieres, mikä varmaan eka kerta koskaan kun juon sitä kostean illan jälkeen.

Back
Ylös Bottom