Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
MITÄ LASISSA -KYSELY

Minun lasissani 0,5 litraa Olvin Tuplapukkia. Mitä teidän laseissanne?

Jos juotte suoraan tölkistä tai pullosta niin kertokaa ihmeessä niiden sisältö. :)

MITÄ LASISSA -KYSELY

Jos juotte suoraan tölkistä tai pullosta niin kertokaa ihmeessä niiden sisältö. :)
Nyt Estrella-olut. Hyvää on. :) Seuraavaksi varmaan Karjala Terva -Pint. Raportoin sitten. :D Kohta baari.

Nyt lasissa Karjala Terva. :) Kohta lähden baariin (baareihin :D ) ja sinä aikana tähän trediin on parempi tulla replyjä tai olette nössöjä kaikki. ;)

Toi Terva-olut oli kyllä pettymys, kun viimeviikolla sitä join. Haju oli hyvä, mutta makua ei ollut ollenkaan.

Huilataan tämä vkl ja sit ens vkl otetaan sit kolme päivää !

Jaahas, litrasta ei myydä näemmä. Mutta kiitos tiedosta! Nyt onkin sitten tunti aikaa ihmetellä, että mennäkkö h2o-linjalla tänään vai ei... Kuudelta nimittäin toi lähin alko menee kiinni.

Neljäs päivä huh-huh. No onneksi rupesi krapula taittuun uuteen nousuun. Hauskoja nää uudet karjalan tölkit 6-1. Helvetti vaan kun tuli taas hukattua erinäinen määrä omaisuutta, noh se on vaan materiaa.

MITÄ LASISSA -KYSELY

Jatketaan eilisellä linjalla. :D

Ostin pari Alkon kausiolutta. Äsken join Schneider Weissen Mein Kristall -vehnäoluen ja nyt kupissa Oppigårds Golden Summer Ale. Nam nam. :)
Baariin jossain vaiheessa. Suosituksia hyvistä Lahden baareista? Eilen tönötin Wanhassa Mestarissa. :)

Back
Ylös Bottom