Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Kylmä lonkero, nuuska huuleen ja parvekkeelle jumittamaan. Sitten jekkupullon kanssa keskustelut lähdetäänkö tänään juhlimaan.

Tässähä on tissuteltu jo kohta kuus tuntia, tuntuu että lähetään jo uuteen nousuun ku välissä oli enemmänki humalassa. Svidun jees, aamulla vitutti nää ylioppilasjuhlat mutta ei enää. Matkakumppanina on tähän mennessä ollu Rebelle Raspberry kuoharia, jotaki venäläistä skumppaa, Budweiseriä, Ouzoa (hyi), Koskenkorvaa (hyi) ja jotaki likööriä (hyi), tästä eteenpäin sitte skumppaa, mansikkakuoharia, Budweiseriä ja Solia! Saapa nähä millon tässä tipahtaa :D

Itse juonut muutaman tunnin. Parisuhde päättyi tänään. Juhannnuksena olisi tullut neljä vuotta täyteen. Tässä juon. Sekavat tunnelmat. Mitä suosittelette?

Eilen tuli oltua vesilinjalla.

Tosimiehethän ottaakin muutaman päivän/viikon. Jos meinaa hapottaa, niin helpotusta löytyy monesta asiasta.. :D

Sopivasti kävi niin, että herästyskello ei herättänyt päivä (kauneus) unilta ja kaupat ehti mennä kiinni. Kaapissa enää 1 olut :( Surullista . Helevetti

Sopivasti kävi niin, että herästyskello ei herättänyt päivä (kauneus) unilta ja kaupat ehti mennä kiinni. Kaapissa enää 1 olut :( Surullista . Helevetti

Tuo on kyllä paska mäihä. Toivottavasti olet kuitenkin nyt kauniina unien ansiosta? :)

Jekku huutelee tuossa vieressä vieläkin pahojaan, mutta korkki kiinni ja huomenna pystyy sitten vielä urheilemaan. Parempi lopettaa tähän 5 lonkeroon, on sellainen fiilis.

Pää täyteen ja tulitat eksää känniviesteillä koko yön. :dance:

Hauska ajatus mutta en toteuta. :D (Paitsi pään vedän kyllä täyteen. ;) )
Enoni tulee käymään tässä luonani. On AA-kerhon pitäaikainen jäsen mutta TODELLA ymmärtäväinen tyyppi. Sanoin että olen sitten ottanut olutta niin totesi että "Ei se mitään, on mulla takakontissa viinaakin jos haluat ottaa!" :D Tekee rakennushommia toiminimellä ja saa välillä asiakkailta "palkkioksi" pulloja. Paras tyyppi jonka tiedän. :) Ei itse pysty juomaan "vain paria" muttei tuomitse ihmisiä jotka viihdejuomista harrastaa. :)

Enää ei ole huono fiilis, kiitos Pakkotoiston ja enoni. :)

Oikeesti onko mitään paskempaa juomaa kuin lakkalikööri?

Hyihelvetti oikeesti.

hui. ylioppilaslahjjarahat kohta tuhlattu. silti perseestä k ILTA LOPPUU AINA LIIAN LYHYEEN OOTtEKO SAMAA MIELTÄ? VITTUSAATANA! SILTI OLI KIVAA VÄHÄ AIKAA VAA EI ENÄÄ! VOISIN JATKAA VAIKKA HETI NII KÄyN PUHELINLUETTELNI HETI LÄPI! MORO!

hui. ylioppilaslahjjarahat kohta tuhlattu. silti perseestä k ILTA LOPPUU AINA LIIAN LYHYEEN OOTtEKO SAMAA MIELTÄ? VITTUSAATANA! SILTI OLI KIVAA VÄHÄ AIKAA VAA EI ENÄÄ! VOISIN JATKAA VAIKKA HETI NII KÄyN PUHELINLUETTELNI HETI LÄPI! MORO!

Haha. Oon samaa mieltä, ilta loppuu aina liian aikasin! Onneksi ees sillon tällön kaverit jaksaa jatkoille. Muuten sitte tulee vedettyä omia jatkoja yksinään kämpillä netissä surffailen ja musaa popitellen ja tietenki samalla juoden :kippis1: Niinku nytki omat jatkot meneillään, jeejee :D

Kateellinen olen teille joille maistuu... Ite eilen joskus ennen yhtätoista himassa ja muistikuvat oli juuri sellaiset, että kun ei maistu nii vittuako täällä notkutaa :) Ei kait sille mitää voi, mutta vältänpähä suurella todennäköisyydellä darran, jonka EeDee tulee varmasti nauttimaa, tosin ajankohdasta ei oo tietoo :D

Back
Ylös Bottom