Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Muutamat lauantaibisset vaikka vähän hassu olo, kuumeinen vaikkei olekaan. Pientä darraa oli aamulla havaittavissa, olo helpottui päivällä ja lähdin tekemään pitkän lenkin. 110 min ja n. 20 km, hyvä oli juosta kun aivan loskassa tiet paikoin ja alavissa kohdissa kunnon lammikoita. Kengät kastui ja jalat hiertyi, rakot tuli kumpaanki mutta vedinpähän loppuun. Nyt poliisikoira- ja jenkkien takaa-ajovideoita youtubesta. :)

Vittu mä tällä hetkellä tunnen pelkästään myönteisiä ajatuksia teitä kaikkia pakkikksia kohtaan, vaikka en ketään teistä tiedäkkään. Mujtta voin kertoa että kun pudottelee vähän reilussa 3 kuukaudessa 15 kiloa painoa ja sit juo pari bissee niin olo on ihan vitun jeees(ainakin muutaman tunnin). eläkää tää päivä kiltisti, mä kans MOI!! lähden kaupungille

Vittu mä tällä hetkellä tunnen pelkästään myönteisiä ajatuksia teitä kaikkia pakkikksia kohtaan, vaikka en ketään teistä tiedäkkään. Mujtta voin kertoa että kun pudottelee vähän reilussa 3 kuukaudessa 15 kiloa painoa ja sit juo pari bissee niin olo on ihan vitun jeees(ainakin muutaman tunnin). eläkää tää päivä kiltisti, mä kans MOI!! lähden kaupungille
Hyvä ajatus / Hyviä ajatuksia.

Myönteisellä ajatuksella mennään.
Tuollaisen painon pudotuksen jälkeen voi todellakin rentoutua hyvällä omallatunnolla.

TSEMPPIÄ!

Onko porukkaa paikalla? Itse ihan vitun soosissa:dance: Vittu mikä ilta.. ei pysyny enää pystyssä ja taksi kanto mut kotiin ku meni niin vitusti päähän, vaikka join tosi kevyesti.. Ottakaa dieetillä/-lopuksi tosi varovasti alkoholia!

Onko porukkaa paikalla? Itse ihan vitun soosissa:dance: Vittu mikä ilta.. ei pysyny enää pystyssä ja taksi kanto mut kotiin ku meni niin vitusti päähän, vaikka join tosi kevyesti.. Ottakaa dieetillä/-lopuksi tosi varovasti alkoholia!

Joskus oli firman saunailta. Illan päätteeks taju kankaalle, kun firman kesämiesten PITI juoda kaappiin jääneen viinapullon jämät. Muistan jonkun random tyypin taluttaneen mua bussipysäkille, josta taksikuski heitti kotiin. Rahaa ei tietenkään ollut, joten taksikuski kirjoitti kuitin, jonka maksoin seuraavana päivänä nettipankilla. Olin ylpeä itsestäni :dance:

3kk dokaamatta :D

corona.jpg

Ai saakeli, että toi Corona o hyvää tuli taas eilen todettua se ja nautiskeltuu vähän liikaakin sitä, mutta pakko myöntää, että maistuis tälläkin hetkellä kun tota kuvaa kattelee, vaikka pieni krapula onkin.. :kuola:

En muista kyllä, että milloin olisin kaupasta tai baarista ostanut jotakin muuta bissee, kuin Coronaa, tai Solia :kuola:

Tapa ittes! Ketään kiinnosta kauan olet ollut juomatta!

Tuu sit kertomaa ku oot juonu stna!

Juuri näin. Threadin ohjeissa nimenomaan kehotetaan postaamaan vasta sitten kun ollaan juotu/krapulassa. Vaan tämä herra käy joka viikonloppu useaan otteeseen täällä leijumassa juomatauollaan :thumbs:

Ei herranjumala, mulla on iha kunnon kummelikrapula. Kaikki äänet on aivan hirveitä, päätä vihloo kunnolla ja mikään ei pysy vieläkään sisällä, vaikka mä oon yheksästä saakka jo tutkinu tota posliinia tuolla. Ekaa kertaa elämässä tekee mieli sitä kuuluisaa korjaussarjaa...

Back
Ylös Bottom