Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
ois voi voi , huomenna emäntä tulee jo kotia :S tai siis tänään :O 4tunnin päästä tulee kotia :D
taitaa olla ukosta ylpeä ... +100 tyhjää hylsyä on ympäri kämppää :D
Naapurin ukko kävi kylässä =) enpä oo koskan aikasemmin hänen kanssa ollu missäää tekemisissä :D
mukava mieS :D kävin vaa randomisti pyytää sen kaljalle :D
VITUN EUKKO KU TULEE KOHT KOTIA :D saa ukko kuulla kunniansa :D pakk ottaa vähä lisää ku vielä kerkee :D
voi olla että ei tarvii tänään pillua toivoa ? ? ?

ois voi voi , huomenna emäntä tulee jo kotia :S tai siis tänään :O 4tunnin päästä tulee kotia :D
taitaa olla ukosta ylpeä ... +100 tyhjää hylsyä on ympäri kämppää :D
Naapurin ukko kävi kylässä =) enpä oo koskan aikasemmin hänen kanssa ollu missäää tekemisissä :D
mukava mieS :D kävin vaa randomisti pyytää sen kaljalle :D
VITUN EUKKO KU TULEE KOHT KOTIA :D saa ukko kuulla kunniansa :D pakk ottaa vähä lisää ku vielä kerkee :D
voi olla että ei tarvii tänään pillua toivoa ? ? ?

Äkkiä siivoomaan siitä!

Ite join 2 kaljaa baarissa. Tuli toinen viikonloppu selvänä putkeen. Cool.

Tulipa hieman otettua. On se jännä kun pistää saamamiehen kuteet, niin saamaprosentti on heti lähemmäs 100%. Ei sillä että oisin saanu. :david:

Nyt on vähän semmonen fiilis että vois taas pitää muutaman kuukauden tauon juomisesta... En muistanutkaan miltä krapulapäivät tuntuu...

Olen ollut pari viikkoa nyt selvinpäin ja tykkään ihan sikana kiireettömistä aamuista. Herää klo.7 lauantaiaamuna, keittelee aamukahvit ja lukee jotain hyvää kirjaa, käy salilla ja kokkaa aamiaiseksi kunnon pihvi. Sitä kerkeää tehdä vaikka mitä vrt. krapula-aamu jolloin nukutaan neljään asti päivällä. Rahaakin säästyy :)

Olen ollut pari viikkoa nyt selvinpäin ja tykkään ihan sikana kiireettömistä aamuista. Herää klo.7 lauantaiaamuna, keittelee aamukahvit ja lukee jotain hyvää kirjaa, käy salilla ja kokkaa aamiaiseksi kunnon pihvi. Sitä kerkeää tehdä vaikka mitä vrt. krapula-aamu jolloin nukutaan neljään asti päivällä. Rahaakin säästyy :)
Totta joka sana. Kaksi viikonloppua olen nyt ollut selvin päin. Mukava herätä ilman krapulaa. Pakko kyllä myöntää että eilen tuon Corona Extra -kuvan ansiosta/takia tuli "pieni" oluen himo mutta pidin sen kurissa. :D

Otan humalat varmaankin sitten vappuna.

Juon suruuni. En päässyt hyvistä suunnitelmista huolimatta tuksun keikalle :(

En mäkään päässyt :( Hitto enemmän ois saanut olla lippuja myynnissä! Tosin tokkopa tonne pikku Birraan ois mahtunutkaan. Kuulemma oli mennyt ne liput muutamassa minuutissa.

Muija ei viipyny kauaa :D mistäköhän johtuuu :D täältä voi lukea syyn :p
tänään siirryin viineihin :D valkkarii naamaan , silmät kiini ykkösellä :D hyvin uppoaa :D

Se ois tänää kaverin 23v synttärit ja pullo huulella. :kippis1:

Saas nähä lähteekö sitä illanpääle sedulaan :dance: :dance2:

Ohan tässä jo pari viikkkoa oltu selvänä, mutta sitä ennen useampikin. On ollu aika raitis vuosi tämä 2011. :)

No joko on korkattu? Mulla on vielä yks helvetin ikävä homma ennenkuin pääsee viikonlopun viettoon.

Back
Ylös Bottom